[CS] Kan geen 2e keer joinen. Na herstart spel wel.

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Wanneer ik op een lokaal netwerk een CS server join (nadat ik het spel CS heb opgestart) heb ik geen problemen. Ik kom gewoon in het spel terecht. Maar wanneer ik dan van die server disconnect en dan nog een keer wil connecten krijg ik steeds hetvolgende scherm, erg vervelend.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/fastfox/got/csprob1.jpg

Hoe los ik dit op, ik vind het namelijk vrij irritant om steeds CS overnieuw te moeten opstarten wanneer ik disconnect en weer wil joinen.

edit: Systeem: T-Bird 1.0@1.2, 768MB SDram, Geforce 2 GTS. Ik speel op 1024x768, direct3d

[ Voor 9% gewijzigd door F0kke op 21-12-2002 15:18 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:17
zet video eens op opengl

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:23
Gek genoeg heb ik daar ook last van.

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
probeer hem ens op openGL te zetten, is mooier en beter. wellicht is je probleem dan ook opgelost.
uit je verhaal begrijp ik dat je vanuit cs connect, je kan voor het browsen van gameservers ook een extern progje gebruiken bv all seeing eye of qtracker, je kan dan ook een buddy-list maken en als een van je vrienden dan online speelt, zie je dat gelijk, en kan je er ook direct naar toe connecten.

suc6

[edit]
net iets te lang getypt

[ Voor 4% gewijzigd door VeloChill op 21-12-2002 17:23 ]

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:17
volgens mij, als je met zulke progjes connect gaat ie gewoon het spel in en als ie disconnect valt ie terug naar het spelmenu, niet naar het progje.. correct me if i'm wrong

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Het gebruiken van OpenGL heeft het probleem opgelost. Ook vult het menu nu het hele scherm, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Woei, dus toch wel ff wat fijner! Thnx mensen!

Nog een vraagje, waarom is OpenGL beter dan Direct3D in HL? Is dat een algemeen begrip? (Komen er vaker Direct3D fouten voor bij HL?)

[ Voor 8% gewijzigd door F0kke op 21-12-2002 18:23 ]

Pagina: 1