Toon posts:

[Scanner] Mustek 1200 CP scant heel raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag voor het eerst sinds tijden m'n scanner weer es uit de kast gepakt, drivers gedownload en geinstalleerd, probeer wat te scannen en dan krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/vage%20scan.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 16:42 . Reden: kruisje gefixt ]

• Kzoutnieweten
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:52
welk os draai je?

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:06
zet in het bios je paralel poort in ecp modus.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 01:26
d-super schreef op 21 december 2002 @ 22:47:
zet in het bios je paralel poort in ecp modus.
Epp lijkt me voor de hand liggender, en ander probeer je toch beiden ff :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-08 17:33
lijkt me sterk dat dit een poortinstelling is. Hij doet het óf wel, óf niet. Ik denk eerder dat dit in de scanner zelf zit. Wij hebben hier ook een gare scanner staan, en daar krijgen we ook vergelijkbare foto's uit als we hem net gebruiken. Als je hem een tijdje hebt gebruikt, en de lamp is goed opgewarmd, dan zijn de foto's al van veel betere kwaliteit.
Gebruik dus de scanner een tijdje zodat hij goed opwarmt, en kijk dan eens weer.

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 22:06
Badeend schreef op 22 December 2002 @ 11:49:
lijkt me sterk dat dit een poortinstelling is. Hij doet het óf wel, óf niet. Ik denk eerder dat dit in de scanner zelf zit. Wij hebben hier ook een gare scanner staan, en daar krijgen we ook vergelijkbare foto's uit als we hem net gebruiken. Als je hem een tijdje hebt gebruikt, en de lamp is goed opgewarmd, dan zijn de foto's al van veel betere kwaliteit.
Gebruik dus de scanner een tijdje zodat hij goed opwarmt, en kijk dan eens weer.
Ik heb dus dezelfde scanner en bij mij was het net zo beroerd,totdat ik na veel gerommel er achter kwam dat de poortinstelling wel degelijk verschil uitmaakt,verschillende drijvers installeren hielp niets :) :)

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Pagina: 1