Toon posts:

Asus V8200 Ti500 64Mb pure

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil i.v.m. een upgrade mijn Asus V8200 Ti500 64Mb pure (geen tv-out) in de verkoop zetten, maar heb werkelijk geen idee wat een "eerlijke" vraagprijs is.

Voor alle duidelijkheid, ik zoek hier dus geen kopers maar slechts een richtprijs voor de verkoop van genoemde videokaart!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
150 euro lijkt me vrij redelijk

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
dominator schreef op 21 December 2002 @ 15:06:
150 euro lijkt me vrij redelijk
Het lijkt mij erg laag, het is toch een best goede kaart die nu nogsteeds veel kost. Je zit alleen met de TI4200 die qua prijs / prestatie aantrekkeljker is. Daarom zal die wel €150 waard zijn maar €175 lijkt me beter. En als het goed is is hier een topic voor...

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Een Ti4200 die in principe sneller/beter is kost op het moment minder als 200 euro. De Ti500 kaarten die nu nog nieuw aangeboden worden kosten inderdaad VEEL meer, maar dat is omdat niemand echt zin heeft om die dingen met verlies te verkopen (logisch). Ik vind het echter geen reden om meer voor die kaart te geven. (tenzij je een of andere gek kan vinden uiteraard... :) )

Ik zie in vraag en aanbod op de frontpage diverse V8200 kaarten tussen de 100 en 200 euro aangeboden worden, daar moet je het ergens tussen zoeken. (er staat zelfs een ti4600 voor 200 euro tussen! je bent wel gek als je dan toch voor die v8200 die erboven staat zou kiezen..... :) )

nee, dat is niet mijn advertentie
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.