Verwijderd

Topicstarter
He dudes,

Weet iemand een winkel waar je frontjes voor een C55 kan kopen, ik heb al op internet lopen zoeken (gsm.pagina.nl)

maar daar kwam erg weinig uit, deze telefoon is nog redelijk nieuw, dus echt veel had ik niet vewacht, maar toch zeker wel iets, maar helaas, ik kon niets vinden.

op siemens.nl kan je je eigen frontje laten maken door een plaatje op te sturen, dit kost alleen 35 euro, das een beetje veel :)

alvast bedankt

Verwijderd

markt.... :) moet je gewoon beetje kijken je ziet het wel ;)

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ik heb deze telefoon ook pas :)
maar je kan frontjes gewoon in de winkel kopen, alleen de meeste winkels hebben er maar een paar verschillende.
Heb je mediamarkt trouwens al geprobeerd?
(met winkels bedoel ik: telefoonwinkels in rotterdam :P ik weet niet of je online winkels zocht of 'normale' winkels)

ohw ja nog 1 vraagje voor jou spike,
als jij een geluidje opneemt als belmelodie, en je speelt hem af om ff te luisteren, gaat ie dan ook van zacht naar hard. Mijn instellingen zijn gewoon een constant volume voor afspelen. dus dat kan het niet zijn, en de geluidjes die van zacht -> hard gaan, zijn opgenomen terwijl de telefoon stil stond op 1 plek voor me luidspreker. dus daaraan ligt het volgens mij ook niet.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een geluidje opneem dan heb ik een hoop achtergrond ruis, crap dus. :(
Ff een vraagje aan jou:

Ik wil mijn internet-instellingen instellen maar dan krijg ik de melding: VUL PIN IN.
Ik heb alleen geen idee wat ik hier in moet vullen, alles geeft een foutmelding.

Resultaat, ik kan mijn super coole knightrider melodietje niet downloaden :(

Ik ga van de week weer ff naar de stad, dus ff langs mediamarkt

Verwijderd

Rotterdams Ownz ;) maar ik had wel paar gezien in media markt laats --> duur maa rok

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ohw je wilt zeker die gratis melodietjes, ik krijg een 404 error bij die pagina :(
maar onderaan dat kaartje staat: de eerste keer kan er een pin worden gevraagd, die is wap.
ik had het ook pas na een uur gevonden

Verwijderd

Topicstarter
rofl
thanx, meteen ff testen
nee dit is geen gratis melodietje, dat is juist het frustrerende :)

Verwijderd

Topicstarter
wap is dus niet goed, k*t zooi

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:48 ]

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

je moet wel eerst je wap instellen :P
welke provider heb je?
gegevens van dutchtone heb ik wel voor je
anders gebruik je deze gewoon:
Algemene instellingen om met elk mobiel abonnement te wappen: KPN, Libertel, Dutchtone, Telfort & Ben abonnees!
(Prepaid-abo's: check je operator!)

Profielnaam: rapax

Inbelnummer: 0624696969
Om Rapax ook vanuit het buitenland te bereiken, moet het nummer alsvolgt worden ingevoerd: +31624696969
De plus zit onder de [0], even ingedrukt houden.

Verbindings type: ISDN

Login-naam: wap

Wachtwoord: wap

IP-adres: 010.149.000.001

IP-poort: 9201

Homepage: http://mmm.allwap.com/

Afbreektijd: 120 seconden

Verwijderd

Topicstarter
ik heb O2, daar staat netjes op de site wat de goede instellingen per gsm, alleen weer niet de C55

Ik bedoelde dat de pincode niet goed was

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ohw vaak is dat je eigen telefoonnr: +316xxxxxx

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem zonder sim gekocht

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ohw ja nog een vraag over die gprs:
bij wapinstellingen, waar je die 5 profielen kan instellen, zie je ergens ook GRPR staan:
GPRS uitschak.
ja/nee

euh moet je daar 'nee' doen om dus MET gprs te wappen?

ohw ja heb je msn? lijk me opzich wel handig om ff *kuch kuch* 'ervaringen' met de c55 uit te wisselen :P

msn: pokeran2000@hotmail.com

[ Voor 30% gewijzigd door randje op 21-12-2002 16:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
ff stargate afkijken :)

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
My-siemens.nl webstore C55 => Onder CLIPits

20 a 22 euro per stuk, nog niet allemaal leverbaar.
Verzendkosten 5 euro :)

Ik ga morgen ook een C55 halen :9 ( o2 beltegek pakket :P )

[ Voor 5% gewijzigd door the_tWiStEr op 21-12-2002 16:54 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
Dit gaat wel erg offtopic ;)

Aangezien er zo te zien nog geen algemeen draadje is voor deze telefoon, zal ik de titel van deze draad maar veranderen naar 'het C55 topic' oid ? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het goed. :)

Verwijderd

The_tWiStEr schreef op 21 december 2002 @ 16:53:
My-siemens.nl webstore C55 => Onder CLIPits

20 a 22 euro per stuk, nog niet allemaal leverbaar.
Verzendkosten 5 euro :)

Ik ga morgen ook een C55 halen :9 ( o2 beltegek pakket :P )
Dat ga ik dus ook doen , alleen nu regent het dus ik denk dat ik het maar morgen ga halen!! Je bedoeld toch het pakket van € 189 waar je 40 euro beltegoed bij krijgt??

Ja lijkt me een heel leuk telefoontje!!, lekker licht en betaalbaar!!
Ik moet gewoon bij siemens blijven dus dan lijkt me dat een leuke telefoontje!!

• the_tWiStEr
  • Niet online
* the_tWiStEr is gewoon op de fiets gegaan, en door de regen heen, naar de Dixons gerost 8)

E189.95 met E40,- beltegoed ja, en ook nog eens 189 airmiles :P
Hij's nu aan het opladen, straks eens flink uittesten. Misschien is het idd handig als dit topic 'Het C55 topic' wordt, beetje ervaringen vertellen enzo...

Ik zou ook best een review willen maken voor dat review draadje, tenzij iemand anders dat al gaat doen.
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 15:11:
Als ik een geluidje opneem dan heb ik een hoop achtergrond ruis, crap dus. :(
Ff een vraagje aan jou:

Ik wil mijn internet-instellingen instellen maar dan krijg ik de melding: VUL PIN IN.
Ik heb alleen geen idee wat ik hier in moet vullen, alles geeft een foutmelding.

Resultaat, ik kan mijn super coole knightrider melodietje niet downloaden :(

Ik ga van de week weer ff naar de stad, dus ff langs mediamarkt
http://www.online.o2.nl/services/wap/index => Rechts midden, C55 :)

Ik krijg dan dit te zien :
Bedankt voor je aanvraag!
[...]
Siemens
Als de telefoon aangeeft "Nieuwe internet instellingen opgeslagen" ga dan naar "menu" - "Surf & Fun" - "Internet" - "Profielen" (als de telefoon vraagt om Pin code vul dan in "o2"), controleer of het O2 profiel het geselecteerde profiel is, als dat het geval is dan kan je gebruik maken van de O2 WAP-diensten.

[ Voor 66% gewijzigd door the_tWiStEr op 22-12-2002 16:07 ]

Verwijderd

Dat zou ik helemaal niet erg vinden als je er een review over zou maken!!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou wel eens kijken of ik hier tijd voor vrij kan maken :)

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ow nu er meerdere c55 gebruikers zijn, hebben jullie dit nou ook?

als ik een geluidje opneemt als belmelodie, en ik speel hem af om ff te luisteren, dan gaat ie van zacht naar hard. Mijn instellingen zijn gewoon een constant volume voor afspelen. dus dat kan het niet zijn, en de geluidjes die van zacht -> hard gaan, zijn opgenomen terwijl de telefoon stil staat op 1 plek voor me luidspreker. dus daaraan ligt het volgens mij ook niet. Dus ik beweeg de telefoon niet t.o.v. de geluidsbron.

iemand die dit ook heeft?

Verwijderd

Hebben jullie nog advies voor mij bij welke winkel het beste kan halen die telefoon.
Dan heb ik het dus over de service ??

• the_tWiStEr
  • Niet online
pokeran schreef op 22 december 2002 @ 22:39:
ow nu er meerdere c55 gebruikers zijn, hebben jullie dit nou ook?

als ik een geluidje opneemt als belmelodie, en ik speel hem af om ff te luisteren, dan gaat ie van zacht naar hard. Mijn instellingen zijn gewoon een constant volume voor afspelen. dus dat kan het niet zijn, en de geluidjes die van zacht -> hard gaan, zijn opgenomen terwijl de telefoon stil staat op 1 plek voor me luidspreker. dus daaraan ligt het volgens mij ook niet. Dus ik beweeg de telefoon niet t.o.v. de geluidsbron.

iemand die dit ook heeft?
Ik heb het nog ook even uitgeprobeerd, voor m'n box. Geen probleem, volume blijft hele tijd hetzelfde.
Verwijderd schreef op 23 december 2002 @ 11:22:
Hebben jullie nog advies voor mij bij welke winkel het beste kan halen die telefoon.
Dan heb ik het dus over de service ??
Ik heb hem bij Dixons gehaald, zoals ik zei. De verkoper zei dat ik het beste met o2 contact op kan nemen voor garantie ed. Vooral omdat het dan veel sneller gaat, dan via de winkel zelf :)

Ik kwam trouwens dit net tegen :

http://www.mobileplaza.nl/Affiliate.asp?AffiliateID=27
Aan de rechterkant : GSM Accessoires -> Siemens -> C55

USB Kabel + Drivers >:)
Vanaf volgende maand, beetje duur alleen :(

Iemand ervaring met O2 Prepay + Siemens phone + Datakabel? Kun je dan gewoon ringtones en logo's overpompen zonder problemen?

Wel lullig dat ze de connector hebben veranderd, alles voor de C55 is compatible met 1 kabel (die 10 euro goedkoper is), maargoed, dat wist ik van te voren :P

[ Voor 21% gewijzigd door the_tWiStEr op 23-12-2002 13:26 ]

Verwijderd

IK heb nou ook de c55!!!

Weet iemand of ik mijn numer kan meemenen naar mijn nieuwe sim kaart!!

Ik had nl hier voor ook al o2 en nou weer alleen het beltegoed staat helaas op de sim kaart en niet op een aparte kaart!! Anders was het lekker makelijk geweest.
Dus als iemand dat zo weet zou ik het graag willen horen.
Toen ik net mijn nieuwe sim kaart had geactiveerd kwam ik er achter dat er maar €30 op staat in plaats van 40 ??
Weet iemand of ik dat er later bij krijg ??
Tot nu is het telefoontje er vet!!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

bopitje: ik weet niet zeker, maar ik gok dat je die 10 euro die je mist, pas krijgt als je een registratieformulier oid. invult en opstuurt.

-btw in die handleiding he, bij dat voorbeelde van geluidjes opnemen. staat dat er nog iets van 2:xx minuten kan worden opgenomen, maar in de praktijk kan het bij mij maar 18sec maximaal. Is dat bij iedereen zo, of alleen bij mij? (is btw geen probleem hoor, in 18 sec. heb ik me telefoon al opgenomen)

-ergens bij telefooninstellingen heb je de optie 'aankloppen'
euh wat is dat he?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 14:55:
He dudes,

Weet iemand een winkel waar je frontjes voor een C55 kan kopen, ik heb al op internet lopen zoeken (gsm.pagina.nl)

maar daar kwam erg weinig uit, deze telefoon is nog redelijk nieuw, dus echt veel had ik niet vewacht, maar toch zeker wel iets, maar helaas, ik kon niets vinden.

op siemens.nl kan je je eigen frontje laten maken door een plaatje op te sturen, dit kost alleen 35 euro, das een beetje veel :)

alvast bedankt
http://www.mobileplaza.nl/ ;)
Pagina: 1