Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm]Chieftec kast verf, welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas z'n metallic blue kast van Chieftec gekocht. Nu wil ik mijn fdd en cdroms ook in de zelfde kleur blauw spuiten. Ik heb model TA-10BL-D (scorpio series)

Iemand suggesties welke kleurnummer/merk en waar gekocht (spuitbus)?
Op de chieftec site geen bijbehorende spuitbus verf gevonden...

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

pak je backplate mee naar de verfwinkel en vraag welke kleur het is :)

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

• disinfector
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 22:41
Gewoon te simpel :D

Verwijderd

Topicstarter
I know... kan toch zijn dat er ervaringen zijn hierzo? Zit hier niet bepaald geweldige verfwinkels in de buurt, wel een auto materialen zaak.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

bij de gamma meten ze geloof ik welke kleur t precies is... gamma is overal toch wel?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 13:57
Je kan bij de verf winkel een kleuren waaier halen, (of je case mee-sjouwen :o ) en dan bepalen welke kleur je moet hebben.

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Cybersijp schreef op 21 december 2002 @ 15:38:
Je kan bij de verf winkel een kleuren waaier halen, (of je case mee-sjouwen :o ) en dan bepalen welke kleur je moet hebben.
zijpaneel is ook genoeg hoor ;)

Maar inderdaad gewoon een geverfde zijpaneel meenemen naar de verf winkel.. maar er kan altijd wat kleur verschil te zien zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Kleurverschil wil ik voorkomen, vandaar mijn vraag of iemand weet welke verf het beste is. Heb wel iets wat zeer dicht in de buurt komt maarja...pietje precies.

Kan Gamma dan ook metallic verf in spuitbussen stoppen?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 11:44

Speedy-J

AMD Enthusiast

Het is Indego blue ,Volkswagen Golf heeft hem in die kleur
Voor ik mijn kast heb aangeschaft wou ik dus ook weten wat de kleur is en wie hem gebruikt..,Ik kwam dus bij Volkswagen uit

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
op naar de volkswagen dealer dus :P

Verwijderd

woei, bij de volgswagen dealer laten spuiten

Verwijderd

Topicstarter
thanks mate!! Zal es gaan kijken.

• Cybersijp
als het een Volkswagen kleur is,

Dan kun je bij de lokale (auto) spuiter de ral kleur laten mengen in potjes.Je kan dan evt. zelf met de lakroller of airbrush de verf aan brengen.

Auto spuiters weten welke kleuren door elke fabrikanten worden gebruikt.Er is evt. een kans dat je dezelfde ral kleur in spuitbus kan krijgen.(Mo-tip :? )Dat komt omdat Volkswagen een groot concern is en dus dus ook veel Volkswagens zijn met schade die even door de particulier "bijgewerkt" worden i.p.v meteen naar de spuiter.(kost vaak meer :) )

[off-topic]

Kaasie you right, ik was nog niet op 100% toen ik het postte schijnbaar :+

[/off-topic]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-11 08:31

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
kan je je cdrom drives niet stealth modden?

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

neem gewoon die kapjes die voor je cdrom bay zaten mee das lichter :P beter dan met heel zo'n paneel te showen

• Jeanious
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-01-2023
Je kan ook gewoon ff een spuitbus halen en dan gewoon meerdere lagen spuiten om donkerder te maken of zo

Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV

Verwijderd

Topicstarter
kan je je cdrom drives niet stealth modden?
OK....ik ben vwb casemodding nogal erg newbie, dus vandaar dat ik jullie op voorhand waarschuw voor mijn newbie vraag. Komt 'ie (roffel...)

Wat is Stealth modden?

Ja sorry ik weet het, ik schaam me ook diep maarja...ik wil het toch wel weten _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2002 15:59 ]

• Cybersijp
Stealth modden?

Moet je toch weten gezien je user icon.................... })

Het is dus zo dat je zeg maar de afdekplaatjes van je cd-rom, dvd whatever kan vervangen voor een plaatje(idd ben ff naam kwijt :P ) met geen knoppen etc. erop. Daar er dan niks te zien is(enkelt vlakke plaat) noemen ze die stealthen(het werkwoord :? )

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:23

Exigence

dnkroz

Dit is dus stealthen (mijn eigen stealth >:) )

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/_baybus/7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~erik9287nl/_baybus/6.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Dacht dat het met radar absorberende verf te maken had ;)

• mydogisgone
  • Laatst online: 00:32

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

erik9287nl schreef op 22 December 2002 @ 16:48:

[afbeelding]
[afbeelding]
Welke kleur is dat daN?
en van welk merk verf moet ik dan halen?
want ik ga binnenkort dezelfde case kopen.
dus wil graag weten welke kleur dat is.

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

erik9287nl schreef op 22 December 2002 @ 16:48:

[afbeelding]
[afbeelding]
beetje loos dat je daar nog het deurtje voordoet ook |:( . En pfff een ivory diskdrive, haal 'm effe in black of grey hey! :9
Pagina: 1