Hallo, ik heb een gek probleem. Ik had vorige week een crash van XP. Hij starte na het veranderen van mijn speaker settings niet meer op. Ik kreeg daar de foutmelding: The following file is missing or <I>corrupt: /windows/system32/config/system</I>
Nou, ik leeggegooid, XP opnieuw geinstalleerd. Later kreeg ik het weer! Na een paar keer opnieuw opstarten, zonder iets veranderd te hebben, deed ie het weer. Dit probleem bleef dus. Zeer irritant.
Nou, aangezien windows zo schoon als het maar zijn kon het daar niet aan liggen. Ben ik eens al mijn PCI kaarten los gaan halen. Na het weghalen van mijn Hauppage TV kaart leek dit probleem over te zijn. SB Live, netwerkkaart, modem ed. teruggestopt... Rechtsonderin zie ik dat XP de apparaten aan het installeren is... klaar... geen geluid... Oke, opnieuw opgestart... weer geen geluid. SB Live in een ander PCI slot gestopt, opstarten..., rechtsonderin zichtbaar dat XP aan het installeren is, reset mijn PC gewoon vanzelf!
In een keer zwart beeld, en tijdens opstarten gelijk naar de bios.
Nog een ander PCI slot geprobeerd, weer plotselinge reset...
Heel erg vaag. Is mijn SB Live kaart gewoon kapot of is het wat anders?
<I>Mijn specs zijn:
Asus A7V266
AMD XP 1600+
256 MB DRR266
Pine GeForce2 MX400
Realtech 8110C NIC
SB Live 5.1
Maxtor 40 GB, Maxtor 60 GB
Aopen 12xDVD, Aopen 24xbrander
</I>
Dat was't wel zo'n beetje.
Iemand ideeën?
Bas
Nou, ik leeggegooid, XP opnieuw geinstalleerd. Later kreeg ik het weer! Na een paar keer opnieuw opstarten, zonder iets veranderd te hebben, deed ie het weer. Dit probleem bleef dus. Zeer irritant.
Nou, aangezien windows zo schoon als het maar zijn kon het daar niet aan liggen. Ben ik eens al mijn PCI kaarten los gaan halen. Na het weghalen van mijn Hauppage TV kaart leek dit probleem over te zijn. SB Live, netwerkkaart, modem ed. teruggestopt... Rechtsonderin zie ik dat XP de apparaten aan het installeren is... klaar... geen geluid... Oke, opnieuw opgestart... weer geen geluid. SB Live in een ander PCI slot gestopt, opstarten..., rechtsonderin zichtbaar dat XP aan het installeren is, reset mijn PC gewoon vanzelf!
Nog een ander PCI slot geprobeerd, weer plotselinge reset...
Heel erg vaag. Is mijn SB Live kaart gewoon kapot of is het wat anders?
<I>Mijn specs zijn:
Asus A7V266
AMD XP 1600+
256 MB DRR266
Pine GeForce2 MX400
Realtech 8110C NIC
SB Live 5.1
Maxtor 40 GB, Maxtor 60 GB
Aopen 12xDVD, Aopen 24xbrander
</I>
Dat was't wel zo'n beetje.
Iemand ideeën?