Omdat ik de laatste tijd voor mijn werk bijna gehele dagen met Autocad moet
werken begin ik steeds meer RSI verschijnstelen te krijgen.
Daarom dacht ik er maar eens aan om toch over te schakelen naar een tablet.
(even wennen maar goed......)
Mijn gevoel zegt dat die pennen van Wacom het beste zijn en dat bleek ook wel
uit de search die ik hier gedaan heb.
Nu ben ik even op hun site gaan kijken en daar ben ik te volgende 2 modellen tegen gekomen.
De Graphire 2 dit model is mij bekent en daar is ook al het een en ander over geschreven en de adviesprijs is euro 95.
Maar op de site stond ook de Volito voor een adviesprijs van euro 59 en daar kan ik dus helemaal niks over vinden. Dus wat zijn jullie ervaringen met dit apparaat.
Is het ook een goed pennetje (de muis ga ik toch niet gebruiken)? en kloppen deze adviesprijzen een beetje of is daar ook nog veel verschil in her en der???
werken begin ik steeds meer RSI verschijnstelen te krijgen.
Daarom dacht ik er maar eens aan om toch over te schakelen naar een tablet.
(even wennen maar goed......)
Mijn gevoel zegt dat die pennen van Wacom het beste zijn en dat bleek ook wel
uit de search die ik hier gedaan heb.
Nu ben ik even op hun site gaan kijken en daar ben ik te volgende 2 modellen tegen gekomen.
De Graphire 2 dit model is mij bekent en daar is ook al het een en ander over geschreven en de adviesprijs is euro 95.
Maar op de site stond ook de Volito voor een adviesprijs van euro 59 en daar kan ik dus helemaal niks over vinden. Dus wat zijn jullie ervaringen met dit apparaat.
Is het ook een goed pennetje (de muis ga ik toch niet gebruiken)? en kloppen deze adviesprijzen een beetje of is daar ook nog veel verschil in her en der???