[PRINTER] Lexmark i3 ... is dat wat? Wie kent 'm?

Pagina: 1
Acties:

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 23:26
Nou, ik werk bij Conrad in de winkel (in Boekelo ... de enige in Nederland) en ik zag gisteren ineens dat we een printer in de aanbieding hebben. Het is de Lexmark i3 en we verkopen ze voor 85,- Euro.

Nu heb ik al effe gezocht, maar ik had 'm ten eerste al nooit gezien ... en verder is er weinig over te vinden. Specificaties wel hoor, maar ik doel meer op ervaringen en tests/reviews/roundups enzo ...

Weet iemand 'r iets meer van :?

linkje: http://www.lexmark.com/US...w/0,1224,MjMzMXwx,00.html

foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.lexmark.com/US/Products/images/i3ColorPrinter14H0000ist1.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter! op 21-12-2002 13:07 ]

Verwijderd

/me heeft de printer ook nog nooit gezien

ziet er meer uit als een laptop apparaat...?
Nja, ik heb er nog nooit van gehoord of van gelezen, maar als ik dat dingetje zo zie lijkt het me niet handig werken, alleen al bij de papierinvoer :/ :?

• Wouter!
^^ SCHOP ^^

(tja ... nadat ik gisteren terugkwam van vakantie nog steeds nauwelijks reactie hierop ;()
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 16:40:
* Wouter! heeft de printer ook nog nooit gezien

ziet er meer uit als een laptop apparaat...?
Nja, ik heb er nog nooit van gehoord of van gelezen, maar als ik dat dingetje zo zie lijkt het me niet handig werken, alleen al bij de papierinvoer :/ :?
Die papier lade valt heel erg mee hoor, 't is net als bij een kopieërapparaat ... je schuift zo'n la naar buiten en gooit daar een pak papier in. Ook de cartridges zijn makkelijk te bereiken/verwisselen.

Deze printer zou voordelen kunnen bieden voor bijvoorbeeld bedrijven ofzo, want hij is heel eenvoudig te stapelen :)

[ Voor 77% gewijzigd door Wouter! op 05-01-2003 16:30 ]

• Wouter!
^ TRAP ^

Echt helemaal niemand :? ... di's (denk ik) de laatste keer dat ik schop, daarnaa geef ik 't op ;(

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

lijkt me wel dat je erg moeilijk aan cartridges kan komen.

Vraag gewoon ff of je wat afdrukjes mag maken, beroordeel hem en ligt jezelf ff in over de beschikbaarheid van cartridges, dan kan je zelf besluiten of het wat is.

verder mooie specs voor een mooie prijs lijkt me zo.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:52

-ET-

Phone Home

hij's wel lekker klein. Specs zijn ook goed. Plus voor zo weinig geld kan je je ook niet echt een breuk vallen.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

aardbeix15 schreef op 06 January 2003 @ 15:39:
lijkt me wel dat je erg moeilijk aan cartridges kan komen.

Vraag gewoon ff of je wat afdrukjes mag maken, beroordeel hem en ligt jezelf ff in over de beschikbaarheid van cartridges, dan kan je zelf besluiten of het wat is.

verder mooie specs voor een mooie prijs lijkt me zo.
Staat bij Kijkshop in de Winkel, en zover ik de cartridges kon zien zijn dat gewoon "normale" ... heb er alleen geen ervaring mee...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Wouter!
Ik vraag vrijdag wel of ik 'r een showmodel van mag maken bij ons in de winkel :) ... gewoon aan de showmodel Laser-PC (:r) :)
Pagina: 1