Als ik 3d mark 2001 draai haal ik een score van 7115, dit is veel te laag.
elke keer als ik een high detail test moet doen slaat de pc vast en laat hij af en toe even een stukje zien met een frame rate van 1 a 2 FPS. Dit duwd de 3d mark score enorm om laag, ook heb ik het idee dat het spelen van spellen niet helemaal van het leie dakje gaat. ik heb mijn geforce 2 het zelfde zien pesteren. ik heb van alles geprobeerd, geformateerd alles nieuw erop gezet, maar niks lijkt te werken veschillen detonator drivers geprobeerd ( nu 40.72 )
Je zou zeggen gewoon een brakke videokaar, maar bij alle low detail testen van 3d mark haal ik gewoon 200 FPS
aan de voeding kan het niet liggen, ik hem een enermax 350 watt
Verdere systeem:
Albatron KT400 8x AGP
20 gih 7200 rpm Seagate barracuda IV
256 MB Corsair pc 2400
AMD XP1700+
Soundblaster live 1024
realtec netwerkkaart
PoV Ti4200 XP turbo edition
elke keer als ik een high detail test moet doen slaat de pc vast en laat hij af en toe even een stukje zien met een frame rate van 1 a 2 FPS. Dit duwd de 3d mark score enorm om laag, ook heb ik het idee dat het spelen van spellen niet helemaal van het leie dakje gaat. ik heb mijn geforce 2 het zelfde zien pesteren. ik heb van alles geprobeerd, geformateerd alles nieuw erop gezet, maar niks lijkt te werken veschillen detonator drivers geprobeerd ( nu 40.72 )
Je zou zeggen gewoon een brakke videokaar, maar bij alle low detail testen van 3d mark haal ik gewoon 200 FPS
aan de voeding kan het niet liggen, ik hem een enermax 350 watt
Verdere systeem:
Albatron KT400 8x AGP
20 gih 7200 rpm Seagate barracuda IV
256 MB Corsair pc 2400
AMD XP1700+
Soundblaster live 1024
realtec netwerkkaart
PoV Ti4200 XP turbo edition