Windows xp 2 keer

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
mensen ik zit met een raar probleem. 8)7
Een vriend van me heeft laatst een nieuwe comp gheaald zonder windows. Hij had dit dan ook nog nooit geinstalleerd en dacht het wel ff te kunnen. maar hij maakte alleen een c partitie aan en maakte geen 2de partitie aan. Dus installeerde hij windows nog een keer om alsnog een partitie aan te maken genaamd e:.later deed ie format e: (das de drive waar de windows voor de 2de keer is geinstalleerd).Maar nu als ie zijn comp boot dan detect nog steeds 2 keer windows terwijl er maar 1 geinstalleerd is. Hoe kan hij die '2de detectie weg halen? Het gaat hier om windows xp home NL
bvd

Xbox Live ID:Notna8310

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Met die bootmanager van de makers van Partition Magic ?

Just as Good

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-03 16:14
Je bedoeld waarschijnlijk dat je een boot menu krijgt met 2x XP. Dan moet je ff je boot.ini aanpassen daar de 2 XP uit halen.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Verwijderd

ja dat kan heel makkelijk als je in uitvoeren msconfig invult dan kun je boot.ini editten in GUI

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Rusty schreef op 21 december 2002 @ 12:22:
Je bedoeld waarschijnlijk dat je een boot menu krijgt met 2x XP. Dan moet je ff je boot.ini aanpassen daar de 2 XP uit halen.
kijk daar had ik nog niet aan gedacht ga het meteen bij hem proberen anders komt er weer nix van terecht thnx for the advice 8) _/-\o_ :)

oh ja nog wel een paar vraagjes: Hoe kan ik zien welke van de 2 windows ik moet weg halen en hoe kan ik die boot.ini veranderen?

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 21-12-2002 12:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.