Ik ben dus van plan om een a/v receiver te kopen uit de lagere prijsklasse. Ik ga hem de komende tijd alleen in stereo modus gebruiken, aangezien ik pas 2 speakers heb. Maar de plannen om dit zeer binnekort uit te breiden (zelfbouw) zijn er
85% van de tijd zal ik gewoon naar muziek in stereo blijven luisteren.
De volgende produkten heb ik op het oog:
Marantz SR4300
Onkyo TX DS 595
Yamaha RX-V530/630
De front speakers die ik nu heb blijf ik gewoon gebruiken , dus ook in de toekomst.
Deze receivers zitten allemaal grofweg in dezelfde prijsklasse (450-600 euro). De vraag is nu of het zinvol is om een receiver uit deze prijsklasse op proef te nemen. Ik weet dat elk merk (en elk type receiver) zijn eigen karakteristieke eigenschappen heeft, maar aan de andere kant ben ik niet zo heel erg veeleisend. Het moet gewoon goed zuiver klinken zonder fratsen
Zit ik met deze receivers altijd wel goed, of moet ik gewoon eigenwijs zijn en gewoon lekker gaan luisteren de komende tijd?
De volgende produkten heb ik op het oog:
Marantz SR4300
Onkyo TX DS 595
Yamaha RX-V530/630
De front speakers die ik nu heb blijf ik gewoon gebruiken , dus ook in de toekomst.
Deze receivers zitten allemaal grofweg in dezelfde prijsklasse (450-600 euro). De vraag is nu of het zinvol is om een receiver uit deze prijsklasse op proef te nemen. Ik weet dat elk merk (en elk type receiver) zijn eigen karakteristieke eigenschappen heeft, maar aan de andere kant ben ik niet zo heel erg veeleisend. Het moet gewoon goed zuiver klinken zonder fratsen
Zit ik met deze receivers altijd wel goed, of moet ik gewoon eigenwijs zijn en gewoon lekker gaan luisteren de komende tijd?
[ Voor 2% gewijzigd door Thefirstikke op 21-12-2002 12:17 . Reden: Lijstje even bijgwerkt. ]