Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Ken je dan niet beter een gewone compact flash kaart van 1000 mb kopen
Die zijn bijna 3x zo duur!
Een CF kaart van 1GB is iets van 500 euro ofzo, dat is wel heel duur
Voor iets meer dan de helft heb je een 1GB Microdrive. Tsja, mp3 afspelen moet makkelijk kunnen, die microdrive is sneller dan CF kaartjes, zeker met schrijven...
Het stroomverbruik van een Microdrive ligt inderdaad wat hoger, hoeveel hoger weet ik niet, maar een digicam doet met een Microdrive over het algemeen ongeveer 1,5 keer zo kort dan met CF...
Edit: Ik hoor BTW wel af en toe wat slechte verhalen over de betrouwbaarheid van een microdrive, dus dan zou ik toch 512MB CF overwegen, zeker als je aan 512MB genoeg hebt
Is toch wel redelijk wat mp3
Het stroomverbruik van een Microdrive ligt inderdaad wat hoger, hoeveel hoger weet ik niet, maar een digicam doet met een Microdrive over het algemeen ongeveer 1,5 keer zo kort dan met CF...
Edit: Ik hoor BTW wel af en toe wat slechte verhalen over de betrouwbaarheid van een microdrive, dus dan zou ik toch 512MB CF overwegen, zeker als je aan 512MB genoeg hebt
[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 22-12-2002 15:42 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik heb een Ipaq 3870 met een Microdrive van 1gb, en hij werkt als een zonnetje..
ik kan hem niet vergelijken met een normale CF, maar ik kan als ik de display uit zet zeker 15 uur mp3 luisteren. dan zit ik op de 10/15%.
Verder is hij snel op de ipaq, maar als je mp3'tjes er moet zetten, kan je het beste wel een usb2 of firewire reader kopen voor de micro drive.. want met usb1 duurt het al gauw 10 to 15 minuten (600/700 mb)
ik kan hem niet vergelijken met een normale CF, maar ik kan als ik de display uit zet zeker 15 uur mp3 luisteren. dan zit ik op de 10/15%.
Verder is hij snel op de ipaq, maar als je mp3'tjes er moet zetten, kan je het beste wel een usb2 of firewire reader kopen voor de micro drive.. want met usb1 duurt het al gauw 10 to 15 minuten (600/700 mb)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Ik heb de grote opslagruimte voornamelijk nodig voor mijn TomTom navigotor landkaarten, die zijn behoorlijk groot (Frankrijk 200mb, Benelux 60Mb, Duitsland 200mb). Daarom kan ik het niet meer af met mijn 128Mb CF kaartje.
Maar ik denk zeker dat ik een Microdrive ga aanschaffen. De vraag is nu alleen even waar.
Ik zie hem bij de pricewatch staan in NL voor 271euro en in Duitsland 222euro, dat scheelt nogal. Alleen moet ik bij die winkel wel vooruit betalen
Ik moet het nog even overwegen
Maar ik denk zeker dat ik een Microdrive ga aanschaffen. De vraag is nu alleen even waar.
Ik zie hem bij de pricewatch staan in NL voor 271euro en in Duitsland 222euro, dat scheelt nogal. Alleen moet ik bij die winkel wel vooruit betalen
Ik moet het nog even overwegen
Pagina: 1