• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Ik zit er over te denken om een digitale camera aan te schaffen. >= 2.1 mp. Budget max 400 euro, liefst onder de 350 (kan ik nog wat geheugen kopen).

Vele tweakers zijn enorm lovend over de A40 (is alleen slecht leverbaar). Die camera lijkt mij wel wat.

Ik hoef geen super-prof camera, is meer voor de fun en misschien dat ik dan later wat meer ermee ga doen. Dus veel instellingen zijn niet erg, maar moet ook makkelijk snel (autom.) foto's kunnen schieten zonder alles in te stellen.

Opslag media liefst CF omdat dat vrij goedkoop is in vgl. met de rest.

Ik heb al wat rond lopen kijken op dp-review. De a40 wordt daar zeer positief beoordeeld.

Nu zag ik ook de fuji a204 (ong zelfde specs als a40 qua zoom) alleen maakt deze gebruikt van xd-cards. hij is wel een stukje goedkoper.

Welke adviseren jullie (evt met gebruikerservaringen).

Of heb ik andere camera's met gelijke of hogere eigenschappen over het hoofd gezien. (3 mp mag ook maar dan moet deze niet qua kwaliteit onderdoen voor eeng goede 2.1 mp). Optische zoom is een must, digi heb je niets aan.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Voortaan beter zoeken:
Digi-dilemma. fuji 203 of 204

Exact dezelfde vraag, conclusie: koop voor die 15 euro extra een a40

Verwijderd

Ik heb zelf ook de A40, heel erg tevreden met deze.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

en lees de faq ook maar even erbij.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.