Windows Media Player doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kwanten
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2025

kwanten

Is goed bezig!!

Topicstarter
Heey mensen, laatst dacht ik eventjes een paar nieuwe audio filtertjes te installeren voor windows media player, maar nadat ik deze geinstalleerd had, doet ie het niet meer. Telkens als ik windows media player opstart, en dan een bestand wil openen krijg ik de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~k.kwanten/bestand.jpg

Ik heb ook al van windows media player 8 naar 9 geupgrade.. maar doet nog steeds raar. Is er iets wat ik hier aan kan doen? hoe ik dit op kan lossen.. want ik baal er wel beetje van

© kwanten 2001

Verwijderd

Die filters de-installeren, of anders als je SP1 hebt MP helemaal de-installeren en weer her installeren.
Maar probeer eerst eens die filters eruit te slopen, is het meest logische :)
Suc6

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Handig om ff te bekijken: het foutenrapport uit het onderste window'tje. Met een beetje mazzel staat daar aangegeven welke dll (of wat dan ook) voor dit ongerief verantwoordelijk is.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• kwanten

kwanten

Is goed bezig!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 11:15:
Die filters de-installeren, of anders als je SP1 hebt MP helemaal de-installeren en weer her installeren.
Maar probeer eerst eens die filters eruit te slopen, is het meest logische :)
Suc6
allright :) hij doet het nu.. maar dit geloof je niet -> het beeld is ondersteboven!! :|

© kwanten 2001

Verwijderd

Wat speel je af dan? een Divx?

• kwanten

kwanten

Is goed bezig!!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 11:26:
Wat speel je af dan? een Divx?
Nee een mpeg (making of lord of the rings 2) zal wel ff screenshotje maken

© kwanten 2001

Verwijderd

Ik denk dat ie dan verkeerd geripped is of wat dan ook, moet je hem eens met een ander progamma openen dan weet je of het aan je Mpeg ligt of niet :)

• kwanten

kwanten

Is goed bezig!!

Topicstarter
Jah, maar Divxjes, en andere mpegjes speelt ie ook ondersteboven af, terwijl me divx player van wilder wel gewoon afspeeld.

© kwanten 2001

Verwijderd

kowl, ik heb precies hetzelfde probleem, zeer irritant idd.

Verwijderd

mmswitch.ax is volgens mij de Morgan Stream switcher ofzo..
Waarschijnlijk je het Nimo codec pack volledig geinstalleerd en is dat de boosdoener
Pagina: 1