Ik heb sins kort een ATI radeon VE gekocht voor de TV-out die erop zit. Die mis ik namelijk op mijn GF4 kaart. GF4 zit in de AGP slot, Radeon VE zit in een PCI slot.
Nu is het probleem dat TV-tool niet werkt met ATI kaarten
. Dus dacht ik ik haal gewoon de drivers op van ATI om de TV-out aan te zetten. Dus ik heb (naast de normale drivers) de hydravision en control panel driver gedownload. Deze geinstalleerd zegt windows (uit naam van het contron panel van ATI) dat die geen ATI drivers kan vinden. Dat is echt vaag want ik kan mijn kaart wel gebruiken via Nvidia nVieuw enzo.
Ps ik heb de kaart ook geprobeerd in een andere losse pc zonder andere videokaart. Ook al die drivers erop, loopt als een trein. Krijg extra optie's bij instellen->geavanceerd. Zoals DISPLAY, en nog 4 andere.
Als ik mijn Radeon als Pri display adapter zet in de bios heb ik dus helemaal geen beeld omdat er op de VGA uitgang geen monitor zit. Ik wil die kaart puur gaan gebruiken voor de TV-out.
En Ja ik heb de FAQ's gelezen en de search gebruikt.
DUs mijn vraag is hoe ik vredesnaam nu mijn tv-out aan kan zetten.
Nu is het probleem dat TV-tool niet werkt met ATI kaarten
Ps ik heb de kaart ook geprobeerd in een andere losse pc zonder andere videokaart. Ook al die drivers erop, loopt als een trein. Krijg extra optie's bij instellen->geavanceerd. Zoals DISPLAY, en nog 4 andere.
Als ik mijn Radeon als Pri display adapter zet in de bios heb ik dus helemaal geen beeld omdat er op de VGA uitgang geen monitor zit. Ik wil die kaart puur gaan gebruiken voor de TV-out.
En Ja ik heb de FAQ's gelezen en de search gebruikt.
DUs mijn vraag is hoe ik vredesnaam nu mijn tv-out aan kan zetten.
[ Voor 15% gewijzigd door GAEvakYD op 21-12-2002 11:10 ]