De laatste paar weken krijg ik om de zoveel dagen een abuse-mail van @home dat ik teveel bandbreedte zou gebruiken. Ik heb echter alleen overdag downloadprogramma's aanstaan. In de drukke avonduren dus niet. Ik vraag mij nu ook af wat er aan de hand kan zijn.
Een paar weken geleden heb ik per ongeluk op MIRC een no-spam message ingetyped. Daarna kreeg ik ad-popups en messages van andere users dat ik een virus zou hebben. Toen direct een full-scan gedaan met Norton en MIRC er afgegooid. Al het een en ander over die no-spam message nagezocht. Werd mij aangeraden mijn hele systeem opnieuw te installeren. Wat zeggen jullie ervan. Moet Egbert zijn zaterdagochtend aan een frisse install gaan besteden ?
En zo ja, moet ik dat op de computer doen waar ik MIRC op had staan of op de freesco-server? Zou fijn als het niet op de MIRCpc hoeft, loopt namelijk als een zonnetje op het moment
Alvast bedankt
Een paar weken geleden heb ik per ongeluk op MIRC een no-spam message ingetyped. Daarna kreeg ik ad-popups en messages van andere users dat ik een virus zou hebben. Toen direct een full-scan gedaan met Norton en MIRC er afgegooid. Al het een en ander over die no-spam message nagezocht. Werd mij aangeraden mijn hele systeem opnieuw te installeren. Wat zeggen jullie ervan. Moet Egbert zijn zaterdagochtend aan een frisse install gaan besteden ?
Alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 10:54 ]