Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zoals je misschien wel is opgevallen, is er een extra sticky bijgekomen.
Mocht dat niet zo zijn, is hier de link:
Review Nokia 6610

Deze review heb ik dus geschreven, hier kunnen we dan een discussie houden over de inhoud van de review, over de telefoon zelf.
Heb je een opmerking over reviews in het algemeen of wil je zelf een review maken, post dit dan hier:
[rml][ Idee] Telefoon Reviews[/rml]

Ik vind kritiek helemaal niet erg, meld het dus als je fouten ziet dan kan ik die eruit halen.

Mocht je vinden dat ik niet objectief genoeg ben geweest of heb je andere op- of aanmerkingen, dan kunnen we hier deze discussie houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 20:16
Juist :)

Dit is dus de eerste review gemaakt voor & door users. Een soort van test eigenlijk. We zien wel hoe het loopt, maar ik verwacht dat hij het helemaal gaat maken :o :)

[Airwolf] Bedankt voor alle tijd die je erin hebt gestoken, het wordt erg gewaardeerd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Mja goed, ik heb dus ook veel hulp gehad van bovenstaande hoor, dat mag zeker niet vergeten worden.

Zoals iedereen wel kan zien aan de tijden van deze postings is het nu redelijk laat.
Het was ook iets meer werk dan ik zelf verwacht had, qua het uiteindelijke opzet dan.
Opzich was de review zo geschreven, maar je moet het daarna nog een hoop aantal keer doorlezen totdat je eindelijk een goede text heb.

Maar hijs klaar ... nu ga ik :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:20

BrZ

Mja, dat gedeelte over IR enzo met PC suite, dat ben ik van plan om morgen/vanmiddag te gaan maken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DGTL_Magician
  • Laatst online: 28-08 15:41

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Klein vraagje, biedt Nokia ook ondersteuning voor Linux met die PC Suite, of is het weer eens alleen Windows gericht?

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
BrZ schreef op 21 december 2002 @ 04:00:
Mja, dat gedeelte over IR enzo met PC suite, dat ben ik van plan om morgen/vanmiddag te gaan maken... ;)
Komt wel goed. ;)
DGTL_Magician schreef op 21 December 2002 @ 10:06:
Klein vraagje, biedt Nokia ook ondersteuning voor Linux met die PC Suite, of is het weer eens alleen Windows gericht?
Nee, helaas is er geen ondersteuning van linux.
Maar ik denk dat je de modem in de telefoon wel onder linux kan gebruiken, exhter daar zullen wel een hoop reviews voor te vinden zijn van andere nokia's.

En misschien zijn er wel vervangende programma's, maar ik heb er nog helemaal niet naar gekeken.

[ Voor 19% gewijzigd door Attilla op 21-12-2002 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie review, hopelijk volgen er meer!

Op een paar typfoutjes na dan :P

- Alle opties zijn ook zeer logisch verdeeld zoals we gewend zijn van Nokia.
- De kwaliteit hiervan is goed

Verder snap ik niet waarom je de wekker functie onderaan in het menu wilt hebben. Als er íets is wat ik dagelijks gebruik is het de wekker functie wel :D

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 19:08:
Mooie review, hopelijk volgen er meer!

Op een paar typfoutjes na dan :P

- Alle opties zijn ook zeer logisch verdeeld zoals we gewend zijn van Nokia.
- De kwaliteit hiervan is goed

Verder snap ik niet waarom je de wekker functie onderaan in het menu wilt hebben. Als er íets is wat ik dagelijks gebruik is het de wekker functie wel :D
Mja ik moet met de typfoutjes even wachten op Cutebritney, het is namelijk zo als ik ga editten dat alle html wegvalt. :)

Mja persoonlijk wordt ik liever met muziek wakker dan met een piep, daarom gebruik ik de wekker functie van mijn gsm ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:08
/blaat..

Mooie review !Misschien is het mooi om hem eens naast de ericcson T68i te leggen

[ Voor 69% gewijzigd door superjoost op 21-12-2002 19:20 . Reden: was onzin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
superjoost schreef op 21 december 2002 @ 19:19:
/blaat..

Mooie review !Misschien is het mooi om hem eens naast de ericcson T68i te leggen
Ja, mij lijkt dat ook een goed idee.
Maar dan ook nog een review van Siemend c55.

Dat zijn toch wel 3 vergelijkbare toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, c55 is budget toestel, de andere 2 zijn redelijk high end en hebben beiden kleurenscherm, ik zou de t68i en p800 en de nokia 6610 en de siemens s55 enzo naast elkaar leggen en vergelijken, denk dat zoiets beter aanslaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de Nokia 7210 aangeschaft. Volgens de verkoper is deze hetzelfde als de Nokia 6610. Het vreemde is alleen dat bij de Nokia 7210 geen Nokia pc suite 5.0 wordt geleverd. Dit terwijl de Nokia 7210 wel duurder is dan de Nokia 6610 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Verwijderd schreef op 21 December 2002 @ 20:05:
Ik heb vandaag de Nokia 7210 aangeschaft. Volgens de verkoper is deze hetzelfde als de Nokia 6610. Het vreemde is alleen dat bij de Nokia 7210 geen Nokia pc suite 5.0 wordt geleverd. Dit terwijl de Nokia 7210 wel duurder is dan de Nokia 6610 8)7
Mja ik heb dus ff gekeken net, heb ik in het andere draadje gepost.
De enigste verschillen zijn het aantal sms karakters, dit zijn er 450 bij de 7210 en dat er een stopwatch op staat (die via een java-app op de 6610 te installeren is).

Owjah en natuurlijk de Cover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 21 December 2002 @ 20:21:
[...]

De enigste verschillen zijn het aantal sms karakters, dit zijn er 450 bij de 7210 en dat er een stopwatch op staat (die via een java-app op de 6610 te installeren is).

Het voordeel van de Nokia 7210 vind ik dat de toetsen wat verder uit elkaar staan.
Daar in tegen vind ik de Nokia 6610 er net wat mooier weer uitzien.

Ik zit eigenlijk nog te twijfelen of ik de Nokia 7210 zal omruilen voor Nokia 6610.
Nadeel is alleen dat de Nokia 6610 momenteel heel slecht leverbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 20:16
superjoost schreef op 21 December 2002 @ 19:19:
/blaat..

T68i komt eraan.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

[Airwolf] schreef op 21 December 2002 @ 03:25:
Ik vind kritiek helemaal niet erg, meld het dus als je fouten ziet dan kan ik die eruit halen.
Voor de mensen die graag met hun opblaaseendje in bad rongtones componeren zijn er ook genoeg functies beschikbaar.
;)

Ennuh Galerij WTF is dat nou weer voor een woord, galerie was beter Nederlands geweest IMHO :?
Nokia heeft soms rare vertalingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
[Airwolf] schreef op 21 december 2002 @ 20:21:
[...]

Hmmz, bij mijn 6610 zit er wel een stopwatch bij hoor:
Menu - Extra's - Stopwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 11:59:
[...]

Het voordeel van de Nokia 7210 vind ik dat de toetsen wat verder uit elkaar staan.

Ik zit eigenlijk nog te twijfelen of ik de Nokia 7210 zal omruilen voor Nokia 6610.
ik vind dat juist een nadeel dat die knoppen bij de 7210 zo ver uitelkaar zitten, het oogt voor geen meter en is volgens mij ook nog eens zo onpraktisch als de nete...
heb ook eerst getwijfeld tussen de 7210 & 6610, maar ben puur op de strakke vormgeving van de 6610 afgegaan. verder werd er mij bij BC verteld, dat er praktisch geen verschillen tussen de twee telefoons qua functies zitten, dus toen was de keus snel gemaakt...

ben erg tevreden over de 6610, vooral de grote display met duidelijke kleuren bevalt me prima (ja, wat wil je ook met een 8310 als vorige gsm :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 december 2002 @ 14:06:
[...]

ik vind dat juist een nadeel dat die knoppen bij de 7210 zo ver uitelkaar zitten, het oogt voor geen meter en is volgens mij ook nog eens zo onpraktisch als de nete...
heb ook eerst getwijfeld tussen de 7210 & 6610, maar ben puur op de strakke vormgeving van de 6610 afgegaan. verder werd er mij bij BC verteld, dat er praktisch geen verschillen tussen de twee telefoons qua functies zitten, dus toen was de keus snel gemaakt...

ben erg tevreden over de 6610, vooral de grote display met duidelijke kleuren bevalt me prima (ja, wat wil je ook met een 8310 als vorige gsm :P).
Heb net BC ook maar gebeld en de Nokia 6610 besteld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[hk-modus]choeso jei![/hk modus] :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Weet iemand of de providers zoals vodafone deze telefoon ook in bv Live gaan opnemen, ik wil namelijk ook wel kunnen mailen met de 6610

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:07
Ik denk het niet. Deze camera heeft geen camera.... (je zal het er wel los bij kunnen afsluiten denk ik, maar geen bundels in de winkel o.i.d. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Nokia 7210 omgeruild voor de Noka 6610. Wat me nu opvalt bij de Nokia 6610 bij het afspelen van de Polyfone geluiden is dat de telefoon trilt. Nu weet ik nu of automatisch de vibra-call wordt ingeschakeld of dat het resonantie is.
De vibra-call staat uitgeschakeld en bij de normale melodietjes heb ik het trillen niet.

Het vreemde is dat de Nokia 7210 hier geen last van had....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
wat een belachelijke onzin dat nokia hier op dit forum gepromoot wordt...
discussieren ok, maar dan een review "sticky" maken, ik vind het afbreuk doen aan de onpartijdigheid van de mods....

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 24-12-2002 17:50 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Phusebox schreef op 24 december 2002 @ 17:48:
discussieren ok, maar dan een review "sticky" maken, ik vind het afbreuk doen aan de onpartijdigheid van de mods....
Waarom wordt Nokia gepromoot dan? wie weet komt er volgende week wel een Siemens S55 review.. je moet toch ergens mee beginnen :X

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 17:42:
Ik heb mijn Nokia 7210 omgeruild voor de Noka 6610. Wat me nu opvalt bij de Nokia 6610 bij het afspelen van de Polyfone geluiden is dat de telefoon trilt. Nu weet ik nu of automatisch de vibra-call wordt ingeschakeld of dat het resonantie is.
De vibra-call staat uitgeschakeld en bij de normale melodietjes heb ik het trillen niet.

Het vreemde is dat de Nokia 7210 hier geen last van had....
Het ligt aan de polytones zelf, die zorgen ervoor dat de telefoon gaat trillen. Als je een trillende polytone kiest voor een profiel waarin je de trilfunctie uitzet, dan zal de telefoon niet gaan trillen, wanneer je word gebeld. Hij trilt alleen bij het beluisteren van de tone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Phusebox schreef op 24 December 2002 @ 17:48:
ach, nu is de T68i revieuw weer sticky :Y)
maarja zijn de siemens gebruikers nu weer niet boos omdat er nog geen siemens telefoon sticky is geweest? ;)
Verwijderd schreef op 22 December 2002 @ 11:59:
[...]

:D ik juist nu met het omgekeerde "probleem"
Ikzelf heb de 6610 alleen vind de 7210 er toch net wat beter uitzien, danwel met de zwarte cover.

[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 18-01-2003 13:44 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Homedisc schreef op 18 January 2003 @ 13:42:
[...]

ach, nu is de T68i revieuw weer sticky :Y)
maarja zijn de siemens gebruikers nu weer niet boos omdat er nog geen siemens telefoon sticky is geweest? ;)
Om 1 simpele reden: er zijn verder nog geen reviews :Y)
Geloof dat het weer een beetje stil staat... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 6610 nu ruim 2 weken (softwareversie 4.18) en hij bevalt erg goed. Eigenlijk zie ik maar 1 echt minpunt en dat is dat ik het menu erg langzaam vind. In het dagelijks gebruik vind ik dat erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:46
Nog een nadeel: een voordeel voor Nokia btw, ik zie langzamerhand echt iedereen met die foon lopen, wordt dus weer(zover het nog niet is)een hype telefoon. Meestal bedank ik dan voor de eer, hoe goed ook.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
Martinus, dat is nou iets wat ik niet snap.

Al lopen er 10 miljoen mensen met die telefoon, maar jij vind hem zelf (dus niet omdat iedereen hem heeft) mooi. Wat maakt het dan uit dat je dezelfde telefoon heb ?

Daarbij, zoveel mensen die ik niet met de 6610 lopen. Ik vind het geen hype zoals de 3210 en 3310 dat waren, dit komt omdat het gewoon een te dure telefoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ksnap niet dat je de 7210 mooier vind...kvind hem lelijk en die knopjes zijn onhandig....
ik krijg trouwens altijd een timeout als ik een spel (pman lukte wel maar dat is een toepassing) wil dlen, maar dit is misschien niet het forum daarvoor...

en ik dacht trouwens dat de 7210 goedkoper is (hijs toch ouder?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:46
[Airwolf] schreef op 27 March 2003 @ 15:09:
Martinus, dat is nou iets wat ik niet snap.

Al lopen er 10 miljoen mensen met die telefoon, maar jij vind hem zelf (dus niet omdat iedereen hem heeft) mooi. Wat maakt het dan uit dat je dezelfde telefoon heb ?

Daarbij, zoveel mensen die ik niet met de 6610 lopen. Ik vind het geen hype zoals de 3210 en 3310 dat waren, dit komt omdat het gewoon een te dure telefoon is.
Kan me inkomen dat je het niet snapt, een vriend van mij ook al niet. Ik vind het een heel leuke foon heb hem ook aan 2 vrienden aangeraden en dus gekocht waren er in een keer weg van. Maar ik wil gewoon geen massa foon hebben, sorry. De een kan het niks schelen als die dezelfde heeft als de rest maar ik niet. Dit is heel moeilijk uit te leggen, maar misschien begrijp je het nu beter. En dat die duur is?? €35 bij een T0mobile of dutchtone abbo? is niety echt duur wel? maar goed. have fun with your foon, heb zelf maar een 6100 gehaald en ja daar valt natuurlijk ook weer van alles over te zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinus op 29-03-2003 19:28 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top foontje hoor die 6100!! :9
Pagina: 1