Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Help! Tips hoe ik verder moet modden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dit is dus mijn kastje...

Afbeeldingslocatie: http://www.vreriks.nl/xaadia/PICT0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.vreriks.nl/xaadia/PICT0004.jpg

Standaard mods als:
Blauw power led, rood accel Led voor de fans bovenin, Blauwe link/act led en rode hdd led daaronder en een Blauw DVD ledje.
Stereo analoge VU meters met blauwe verlichting.
Boven de DVD moet mijn met blauwe leds gemodde asus I-Panel de luxe nog komen.
De 3 fans bovenin worden vervangen door 2 blauwe led fans voor de air intake en 1 rode voor de out.
Zijkanten worden weggebracht om een uitsnede te maken van een vrouw m.b.v. een water snijder zodat de randjes mooi strak worden :9

Maar nu mijn uitdaging,... Het LCD scherm...
Ik wil hem wel graag in de kast zelf hebben omdat ik al genoeg troep op mijn bureau heb staan.
Hij past niet mooi recht onder de FDD (in de 5.25 bay's) omdat de printplaat te groot is en lager kan hij ook niet :'(

Iemand tips om het schermpje mooi in de kast te krijgen met een fraai en strak uiterlijk?

Verwijderd

mooi man :) ik ben ongeveer ook zo ver, heb alleen mn crystalfront LCD nog niet binnen
Kan je hem niet mooi op dat witte stuk kwijt? Met een beetje zagen moet het toch wel lukken?

Verwijderd

Ik zou toch echt een mooi gat onder je fdd dremelen... er zijn zat people waarbij dat erg goed is gelukt... Ik denk niet dat je veel alternatieven hebt... dat is dus ook 1 van de redenen dat ik aan een custom case ben begonnen...

enneh.. die printplaat van het LCD is niet te groot... je kast is gewoon te klein ;)

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

post je kastje in je mastje :?
neej wacht
Ik moet normaal doen want anders kom ik dronken over :X
(ben ik ook btw :X )
Goed
uhm
Ik vind 't een top kast... errug flex gedaan, hoe nou verder:
LCD scherm inbouwen in een standaardje
of een raam erin en daar je LCD scherm voor (zijkant)
voor de rest wielen (i LOVEEE wielen)
dus...

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 15:50
als ik zo zie staat je kast op de grond, beetje jammer om daar eeen lcd neer te zetten toch?,

als ik mijn lcd krijg/ga inbouwen dan komt ie geheid in het zicht.
misschien kan je wat leuks doen op je kast (gebogen plexi plaatje, met een gat voor de fan die eronder zit ofzo). (zoiets: [rml][ IA] AnimoCheck- Plexi standaardje voor Grafische LCD's[/rml])

kijk ook uit dat je je lcd niet kapot rijdt met je bureaustoel ofzo, want daarvoor zou ie dan wel op de goede hoogte komen.

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

Verwijderd

-JB- schreef op 21 December 2002 @ 08:25:
als ik zo zie staat je kast op de grond, beetje jammer om daar eeen lcd neer te zetten toch?,
Ik heb dat zelf opgelost door het LCD in de bovenkant te maken, kan ik 'm toch nog bewonderen :) Maar dat zal met dit kastje een beetje lastig zijn....

Verwijderd

ziet er cool uit ik zou het lcd in de zijkant van de kast maken en de kast ook nog ff een leuk kleurtje geven.. })

maar ff een vraagje waar heb je die vu meters vandaan en hoe zijn deze aangesloten

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-11 12:34

Daklem

Audio Nerd

Probeer voor dat LCD een plexiglas standaardje te maken ofzo.

staat hier nog een IA Poll in deze sectie. Dan ziet het er weer een beetje gelikter uit .

ik moet zeggen dat het zeer mooi is wat je al hebt staan.

Koolance is :8~

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Als je nu je vu en fdd naar onderen mod en de lcd op de oude plek. Past het dan :?

• DaMinD
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-11 21:14

DaMinD

Leeg

of je schermpje in de zijkant. IS niet zo mooi maar dat heb ik vaker gezien. (Mijn schermpje komt in ieder geval op een stuk plexi)

Verwijderd

Maak hem AAN je monitor vast. Rechts boven ofzow...
Maar dat je hem wel in en uit kan klappen.

Maar eerst nog een mooie frame er omheen , zodat je de printplaat niet meer ziet.

Verwijderd

Hij kan toch makkelijk onder die fdd ?
gewoon zagen
of wegsmelten

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-11 20:08

Falcon10

Hit it i would !

zit daaronder ni het drukvat enz van die koolance ? want dan past dat displaytje er ni in hoor.

anders zou ik die display in de rechterbovenhoek van je linkerpaneel steken
is ook wel fijn. ik ga zo men 2 x 20 LCD steken in men case, wegens geen deftige plek om het elders te steke :p

-| Hit it i would ! |-

Verwijderd

LCDtje inbouwen.

Verwijderd

je kan toch ook nog dat gedeelde waar het grijs is uitzagen
dus vanaf de diskette drive tot of iets verder dan dat grijze
dan past het toch wel

Verwijderd

Geef je LCD een eigen kastje :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 december 2002 @ 11:19:
ziet er cool uit ik zou het lcd in de zijkant van de kast maken en de kast ook nog ff een leuk kleurtje geven.. })

maar ff een vraagje waar heb je die vu meters vandaan en hoe zijn deze aangesloten
De VU meters heb ik bij Conrad vandaan, even als een printplaatje voor de aansturing (bouwpaket).
Was wel een top idee vond ik zelf, heeft net iets meer dan een LED VU meter. :*)

Alleen een beetje jammer dat ik de digital uitgang van mijn SB Audigy moet gebruiken voor mijn boxen. Met als gevolg dat ik geen analoge Line out heb voor de VU :'(
Uiteraard moet je daar pas achter komen als je alles al in elkaar hebt. |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 15:26 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 20:54
de mooiste oplossing is denk ik in het dak van je pckast. Dan zie je hem ook als ie op de grond staat.

Verwijderd

vette mod hoor, maar zou niet weten wat je er aan toe kan voegen mischien een ander kleurtje maar zo als ie nu is vind ik hem zwaar l337 _/-\o_ :9~

Verwijderd

Topicstarter
De kast op de grond is een tijdelijke oplossing totdat ik een groter bureau krijg.

Ik heb vannacht even zitten dromen over het volgende:
Als ik nou de onderste 2 witte 5.25 weg haal en over het gehele grijze gedeelte (inkl. dat witte gedeelte onder de FDD en de smalle randjes aan de zijkant) een aluminium plaat maak, met daarover een verlichte plexy plaat.
Dan kan de LCD direct onder de FDD :)
In mijn droom leek het wel heel erg cool :9~
Pagina: 1