We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Daar heb je hele oude videokaarten voor nodig
Dat is een EGA aansluiting
Of misschien zelfs wel CGA of Hercules ofzo. Krijg je niet op je VGA-kaart aangesloten.
Verwijderd
Ik heb ook zo'n poort op m'n monitor zitten, eizo flexscan 563T maar bij mij staat er iets van maintanance bij. Maar verder zit er wel gewoon een standaard vga aansluitig en die /d sub dingen.
Jah maar dat is het niet. TTL is een digitaal signaal wat de pre-VGA video standaarden gebruikten om het beeld over te brengen. Bij VGA zijn ze echter overgestapt op een analoog systeem omdat het signaal in digitale vorm te ingewikkeld zou zijn ofzo.
Inmiddels gaan ze nu met DVI wel weer terug naar een digitaal signaal.
Inmiddels gaan ze nu met DVI wel weer terug naar een digitaal signaal.
Over rare aansluitingen gesproken, heb er nog een ergens liggen waar een minijack ala koptelefoon in moet
Breek je nek voorzichtig
Dat zal dan wel een zijn waarbij de volledige pc in het toetsenbord geintegreerd zit? Heb hier ook zo'n ding. Een Schneider. Maar dat is eerder een voedingsaansluiting + DIN stekker.The_PyroPath schreef op 21 December 2002 @ 19:13:
Over rare aansluitingen gesproken, heb er nog een ergens liggen waar een minijack ala koptelefoon in moet
Dus ik heb er een mini-aquarium bij begrijp ik?
Iemand intresse?
Iemand intresse?
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Pagina: 1