ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Digital Media Junkie
maar waar je die kan lenen??
zou het niet weten.
Verwijderd
De vlek is niet zo groot hoor, op 1/10 de van de hoogte en ook zoiets van de breedte links bovenin , het is gewoon zo: ik ben filmfan en huur veel videos, en dit is voor het eerst, dat ik films op zo'n tv thuis kan kijken en ik zou het fijn vinden als dat zonder vlek kanVerwijderd schreef op 21 december 2002 @ 02:39:
Hoe groot is die vlek???
Verwijderd
klik! voor een beetje uitleg.
TV-repair faq
Vraag anders een bij een TV-reparateur wat hij voor degaussen vraagt, vaak erg weinig als je zelf de TV versleept.
Misschien dat de electroboer er eentje heeft/kan bestellen..
Of maak er zelf een, schema's staan wel ergens op 't net.
typo
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 16:43 ]
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Atari portfolio Dos 2.11
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38
Verwijderd
en anders moet je je tv wassen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2003 17:51 ]
Kan ook wel eens wat langer duren. Heb 2 jaar terug een Aristona TV'tje vervangen door een Sony breedbeeld. Alles aangesloten, paar dagen TV gekeken en in 1 hoek onderin begon het wit wat blauw te worden enzo. Aangezien ik dat wel herkende als een magnetisch probleem heb ik vanalles geprobeerd. Luidsprekers verder weg e.d. maar dat hielp allemaal niet.PingOvercrash schreef op 22 december 2002 @ 13:56:
precies... alle boxen cq alles wat magnetisch is uit de buurt halen en na een paar dagen is ie weg
Wat bleek, kastje waar de TV op staat heeft 2 deurtjes. Deurtjes worden dichtgehouden door zo'n achterlijk magneetje