Toon posts:

Waardige opvolger van Marc H?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals vandaag bekend is gemaakt door Mark H is het einde in zicht van de dagelijke stats op tweakers.net

aangezien ik elke dag met smart op de stats zit te wachten wil ik zorgen dat die stats gepost blijven op tweakers.

ik zelf heb daar wel interesse in om het over te nemen maar ik weet helemaal niet wat ik zou moeten doen.

Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen de traditie voort te zetten.

en bij deze zeg ik 3x hoera voor Mark H

hoera hoera hoera (mark bedankt voor de stats)

andere Mark.

Verwijderd

Hoera hoera hoera!?

zo blij dat ie weg is? ;)

nee, jammer dat ie stopt met de stats, zonder stats kan ik niet leven...

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

voor mensen die echt niet zonder stats kunnen...

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt blimmel,

leuk maar ik meen het serieus, ik zou het zonde vinden als de stats niet meer worden gepost op tweakers.

ik vindt dat het door moet gaan en wil dat wel doen maar ik weet helemaal niet hoe dat zou moeten.

met uitleg kom ik er misschien wel.

tips?

Verwijderd

Ga wat rondvragen bij #dpc op irc.sorcery.net. Ik stem voor Chakotay, die heeft het al vaker gedaan.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:10

Marc H

- - Is wakker - -

In plaats van 1 persoon die elke dag de stats verzorgd, kan het natuurlijk ook door een vast groepje mensen gedaan worden, zolang het maar geen puinhoop wordt met 6 postings per dag, want daar heeft niemand wat aan. Je kan bijvoorbeeld met elkaar afspreken wie op welke weekdag(-dagen) de stats post.
Of dat iedereen gewoon even kijkt of de stats door een mede poster al gedaan zijn, en als dat niet het geval is zelf de stats post.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Driewerf hoera voor het werk dat Marc al die tijd gedaan heeft

Ik denk dat ik wel een suggestie heb:

Ik weet niet hoe [eNeRGy] er over denkt, maar ik vind hem een waardig opvolger voor Marc.

Verder heb ik er ook wel belangstelling voor, maar ik kan het niet elke dag verzorgen.

BTW: Een groep is een goed idee, kun je elkaar vervangen als je geen tijd hebt, er is er altijd wel een die het kan doen. (Zaterdag en Zondag kan ik zowieso meewerken, de andere dagen ben ik om 6.30 uur uit bed om naar school te fietsen en ben ik pas om vijf uur thuis, wat betekend dat dat late stats worden.)

Verwijderd

Topicstarter
Marc,

dat van die groep vindt ik een prima idee.

er moet wel iemand zijn die het gaat opzetten? (jij) tot 31 mei.

misschien is het een idee dat mensen die de stats willen posten zich bij jouw melden dan kan je zien of er genoeg zijn en diegene die zich aanmelden helpen met wat er precies gedaan moet worden.

het is maar een idee graag hoor(lees) ik je reactie....

mazll Mark.

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik loop elka dag kranten sochtends vroeg, dan kom ik rond 6.45 thuis, en dan zijn de stats ook meestal net gaar op dnet. Dus ik kan ze wel dagelijks voreg posten :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Topicstarter
Chakotay,

ik vindt het prima als de stats maar op tweakers verschijnen.

als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het wel.

Mark.

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Ik ga dagelijks ook weg rond 7.15 en vind het geen probleem om de stats te posten. Ik ben er nu altijd direct bij als d.net ze klaar heeft, meestel zijn ze nog niet klaar.

Ik ben er wel voor om het in een groepje te doen, want in het weekend zit bijvoorbeeld ik niet zo veel achter internet.

edit: kan ik ergens een mailtje heen sturen of is er nog niks georganiseerd m.b.t. de overname.

Tha Scraper

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ben altijd beschikbaar van 07:30 's ochtends tot 16:30 's avonds, en dan weer van 18:00 tot 19:45.

Virussen? Scan ze hier!

• redwing
  • Laatst online: 18:31
En als er nog iemand nodig is heb ik meestal wel tijd om de stats te posten. Ik hoor het wel als het nodig is.

[removed]

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Ik kan maar 1 ding zeggen

:) :) :)Marc Bedankt!!! :) :) :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Ja Marc H Thnx you very much :)
ikke zal het missen zoe vroeg de stats...

By ikke geschrijft

• Arjan B
  • Laatst online: 20-12-2023
Bedankt voor al die (mooie) cijfertjes die je gepost hebt. Mijn dagelijks rondje Dutch Power Cows bevatte altijd het opsnuiven van de stats. Thanks a lot! You made us grow.
Ik ben beschikbaar voor het posten van de daily-stats indien we dat in een (klein) groepje gaan doen. Succes met je studie (een peuleschilletje voor jou).
Arjan B

Loeibaar.nl

• Onno
  • Niet online
En ik sta ook geheel & al ter beschikking als stats poster.
Ik doe al vaak de frontpage stats, dus kan ik dit ook gelijk wel doen, ik heb 's ochtends vroeg toch niks beters te doen. :)

• Dutchman!
  • Laatst online: 16:46
Marc_H: veel dank voor de goede zorgen iig,
mijn stem gaat alvast uit naar Chakotay en Wildhagen. Een man of 4 in totaal lijkt me wel zat voor een gegarandeerde posting voor 08:00 :)

edit:
typen is echt wel moeilijk :)

We spend our years as a tale that is told

• Gregoor
  • Laatst online: 08-05 10:56
Ik wil me ook wel beschikbaar stellen, met het tijdsverschil hier zou het voor mi nl niet zo'n probleem zijn om tot hier 12 uur op te blijven op de stats op GoT en T.net te gooien.
Pagina: 1