Toon posts:

[Win98se] Kan folder niet meer inkijken *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo heren en dames,

Ik ben hier nieuw op het forum (1ste post), heb me speciaal hier voor aangemeld.
Ik heb een vraagje , ik heb windows 98se, met alle updates , en ik kan een folder
niet meer inkijken. als ik erin wil staat me pc compleet vast. Ik heb al meerdere
defraggers ,scandiskers en diskfixers geprobeert maar het blijft. Weet iemand
hoe dit op te lossen ? Zonodig wil ik de dir deleten maar dat gaat zelfs niet want dan staat ie ook vast. Alles behalve formatteren van me drive ;)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
opstarten in dos mode en dan

code:
1
deltree c:\mapnaam

A wise man's life is based around fuck you

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welkom op GoT :)

offtopic:
Om meteen maar met de deur in huis te vallen; we hebben wat regeltjes, zoals dat we in Windows Operated Systems graag het OS in de topictitel terugzien, ik pas het dus even voor je aan. Geen probleem, gebeurt velen van ons bij de eerste post. Zie de algemene FAQ en per sub-forum de topics met een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif (sticky topics) voor wat extra info over hoe beter geholpen kunnen worden op GoT.

En nu ontopic: kan je er in DOS wel in kijken? Een corrupte FAT tabel is mogelijk, maar misschien is het iets in Windows, zoals een virusscanner die vastloopt op een bestand.

Probeer ook verwijderen onder DOS, dit kan met deltree
edit:
zoals zwelgje al zegt

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 21-12-2002 00:04 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx alot guys , dos werkt idd, was ik ff nog met me stomme hoofd niet op gekomen, dos is prachtig. maar het was niet de folder die eruit moest , het was een dom bestand die het probleem veroorzaakte dus die heb ik eruit gemieterd , en nu werkt ie weer, tnx alot.