Ej! 
Ik heb hier een systeem, met daarin net een nieuwe Leadtek Winfast A250TD 128 MB!
Super fijn ding, alleen ik heb een probleem met m'n dual setup:
Ik heb hier 2 x een Iiyama HM703UT, Vision Master Pro 413 staan, en Windows 2000
SP3 ziet maar een monitor
De tweede werkt wel, en met NView is een en ander ook
wel te regelen, maar de startbalk loopt bijvoorbeeld helemaal door! Hoe kan ik het nu
weer zo maken, dat Windows weer 2 monitoren ziet bij de settings, zodat ik voor elke
monitor de instellingen weer goed kan zetten? De rechter monitor draait nu bijvoorbeeld
wel op 1280 x 1024, en ook 32 bits kleur, maar op 60 Hz ipv 85
Ik heb de originele software van Leadtek geïnstalleerd en WDM drivers die ook op
hun CD stonden. Er blijft echter 1 monitor instelbaar
Wie kan mij helpen? Met de search heb ik niet veel gevonden, en de FAQ van Leadtek
zelf helpt mij ook niet echt verder... Alvast bedankt!
Ik heb hier een systeem, met daarin net een nieuwe Leadtek Winfast A250TD 128 MB!
Super fijn ding, alleen ik heb een probleem met m'n dual setup:
Ik heb hier 2 x een Iiyama HM703UT, Vision Master Pro 413 staan, en Windows 2000
SP3 ziet maar een monitor
wel te regelen, maar de startbalk loopt bijvoorbeeld helemaal door! Hoe kan ik het nu
weer zo maken, dat Windows weer 2 monitoren ziet bij de settings, zodat ik voor elke
monitor de instellingen weer goed kan zetten? De rechter monitor draait nu bijvoorbeeld
wel op 1280 x 1024, en ook 32 bits kleur, maar op 60 Hz ipv 85
Ik heb de originele software van Leadtek geïnstalleerd en WDM drivers die ook op
hun CD stonden. Er blijft echter 1 monitor instelbaar
Wie kan mij helpen? Met de search heb ik niet veel gevonden, en de FAQ van Leadtek
zelf helpt mij ook niet echt verder... Alvast bedankt!