[XP] DX9 install lukt niet (WHQL problemen?)

Pagina: 1
Acties:

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
ik heb hier XP pro sp1 draaien en zodra ik dx9 (webinstall of volledige versie) installeer krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~jstienstra01/got/dx9install.gif

dit is dus een melding voor device drivers die niet WHQL zijn. deze heb ik al uitgeschakeld (=elke driver installen), werkt echter niet

iemand idee :?

• misstickjoint
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 10:55
Das erg vreemd.. heb ook Xp pro sp1.. en heb geen problemen hoor...kon het gewoon instaleren.. misschien ff overnieuw proberen ?

[ Voor 5% gewijzigd door misstickjoint op 20-12-2002 23:44 ]

Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Configuratiescherm > Systeem (klassieke view) > tabblad Hardware > klik op de knop Handtekeningenverificatie.
Instelling op Waarschuwen zetten :)

/edit: en dan opnieuw proberen te installeren ;) dan zal XP (als het goed is) vragen of je DX9 wel of niet wil installeren.

[ Voor 40% gewijzigd door Rafe op 20-12-2002 23:49 ]

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Mja, ik zou zeggen "net goed". Je moet ook niet zomaar een beta-versie gaan installeren van iets dat zo nauw met windows integreert als DX... DX 8.1 dan maar he.

Bovendien is er geen enkel spel dat gebruik maakt van DX 9 en zijn er bijna geen videokaarten die ermee overweg kunnen.

日本!🎌

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 00:07
_Thanatos_ schreef op 20 december 2002 @ 23:47:
Mja, ik zou zeggen "net goed". Je moet ook niet zomaar een beta-versie gaan installeren van iets dat zo nauw met windows integreert als DX... DX 8.1 dan maar he.

Bovendien is er geen enkel spel dat gebruik maakt van DX 9 en zijn er bijna geen videokaarten die ermee overweg kunnen.
je moet es wat vaker op de t.net FP komen joh :P

meuk: DirectX 9.0 final
Rafe schreef op 20 december 2002 @ 23:46:
Configuratiescherm > Systeem (klassieke view) > tabblad Hardware > klik op de knop Handtekeningenverificatie.
Instelling op Waarschuwen zetten :)
daar stond tie op, heb em al op ignore gezet( elke driver installen), helpt ook niet. voor de rest heb ik 2 installs geprobeerd, web install (8mb downloaden) en de volledige, 30mb. allebei dezelfde melding :(

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
_Thanatos_ schreef op 20 december 2002 @ 23:47:
meuk: DirectX 9.0 final
http://www.microsoft.com/windows/directx/
DirectX 9.0 End-User + PICS
B)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Oh, nouja niks gezegd dan...

Ik had eigenlijk ook wel een newsitem ervan verwacht, er is immers zoveel over gespeculeerd enzo.

日本!🎌

Pagina: 1