Win2k shell is weg.

Pagina: 1
Acties:

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:54

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Topicstarter
Ik heb litestep uitgeprobeerd als alternatieve shell onder win2k pro. Ik vond het niks en wou weer m'n explorer shell terug. Via ctrl-alt-f1 of iets dergelijks litestep gedeïnstalleerd en dan krijg je de vraag of je explorer weer als shell wilt. Daar heb ik ja op geantwoord.

Daarna heb ik gereboot om weer explorer terug te krijgen.

Nu zit ik in een windows te werken zonder shell, want als windows is geboot heb ik de explorer gewoon als explorer (verkenner) voor m'n neus en niet als shell :? :?

Met de search heb ik wat dingen kunnen vinden, maar daar wordt als oplossing gegeven het verwijderen van litestep keys uit het register en het veranderen van shell bij HKLM\software\microsoft\windows nt\currentversion\winlogon naar explorer.exe, maar ik heb helemaal geen litestep keys meer in het register en de shell staat al op explorer.exe

Wie heeft voor mij de oplossing? :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:32

_Thanatos_

Ja, en kaal

Werkt het in een ander account nog wel? Zo ja, dan ff je profiel leeggooien, zodat je een nieuwe krijgt.

Of de Winlogon registry key van een ander account in het jouwe kopiëren, kijken of dat het oplost.

[ Voor 3% gewijzigd door _Thanatos_ op 20-12-2002 23:44 ]

日本!🎌

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Probeer litestep weer te installeren als shell.... en daarna te de-installeren zodat hij "denkt" dat ie explorer weer terug moet :)

Raku