[PC 2 TV] Wazig Windows?

Pagina: 1
Acties:

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Hey..
ik heb een GeForce 2 GTS met TV-Out. Nu heb ik een kabeltje gekocht (een tulp stekkertje, zo'n gele) en die er tussen gedaan.
Spellen zijn wel scherp, echt megascherp moet ik ff zeggen maar Windows is gewoon ronduit wazig! Ik kan de hertz instellingen niet wijzigen als ik dan de pc op de tv heb aangesloten en m'n reso. kan niet hoger dan 800x600 maar dat komt denk ik door m'n oude videokaart. Wie weet iets voor mijn vage Windows? :P

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

lees de tv-out FAQ

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
issie der ook al dan...*zucht*

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
sjah, goed he :D

en anders hebben we ook nog de search :)

voorderest, je kan op een TV geen hoge resolutie draaien en probeer ook eens tvtool

Verwijderd

je Tv geeft een interlaced beeld, daardoor is 't waziger dan je monitor... probeer eens een SVHS kabeltje als die mogelijkheid er is

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Blijft ronduit superkut, gewoon niet Windowsen op je tv. (spelletjes en films= erg cool)
Zelfs op 1024*768 (ATI rage mobility) met S-video blijft het superwazig. Dit kan je ook niet verhelpen volgens mij. Kijk maar eens hoe groot de letters van teletekst zijn (puntgrootte 16 of 18 ofzo als je het wilt vergelijken met Word). Kleiner zouden die ook nauwelijks leesbaar zijn. TV is gewoon bedoeld voor bewegende beelden. Als je een film op je monitor kijkt, is het eigenlijk zelfs te scherp, dan zie je elke pixel en op tv wordt dat een beetje uitgesmeerd.

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 19:37
Ik zou hopen dat ze eens de twee standaarden meer op elkaar gaan afstemmen. Het moet niet zo moeilijk zijn om in een tiental jaren de tv en de monitor naar elkaar te laten convergeren. DVI aansluiting op je tv en HDTV aan je pc en dan is de integrering van de pc in het huis weer een stuk verder.
Pagina: 1