Ok, zoals de titel al zegt heb ik een probleem bij Missie: Graveyard Shift in Hitman 2.
Ik heb gegoogled en heb gezocht op GoT, helaas nix gevonden.
Het probleem is het volgende, als je de missie een beetje hebt afgewerkt en bijna bij het einde bent moet je op een gegeven moment naar buiten op een brug tussen de 2 torens.
Hierbij moet je wat lui afschieten en moet je langs obstakels lopen. Zodra je bij het einde van de brug bent (bij de lift) komt er een ingame filmpje. Zodra deze geweest is schiet Hitman 2 naar de Windows XP desktop en komt met de melding dat Hitman2.exe is gecrasht.
Dit is geen toevallige crash en heb het al meer dan 10x geprobeerd.
M'n Hitman 2 is ORGINEEL (geen iso/warez) en ik draai de nieuwste patch (v1.01), voor m'n systeem specs, zie sig.
Iemand ervaring met dit probleem?
Eidos heeft al een tijdje niet gereageerd op m'n mail (support service).
Ik heb gegoogled en heb gezocht op GoT, helaas nix gevonden.
Het probleem is het volgende, als je de missie een beetje hebt afgewerkt en bijna bij het einde bent moet je op een gegeven moment naar buiten op een brug tussen de 2 torens.
Hierbij moet je wat lui afschieten en moet je langs obstakels lopen. Zodra je bij het einde van de brug bent (bij de lift) komt er een ingame filmpje. Zodra deze geweest is schiet Hitman 2 naar de Windows XP desktop en komt met de melding dat Hitman2.exe is gecrasht.
Dit is geen toevallige crash en heb het al meer dan 10x geprobeerd.
M'n Hitman 2 is ORGINEEL (geen iso/warez) en ik draai de nieuwste patch (v1.01), voor m'n systeem specs, zie sig.
Iemand ervaring met dit probleem?
Eidos heeft al een tijdje niet gereageerd op m'n mail (support service).
[ Voor 4% gewijzigd door pSycho-Y2K op 20-12-2002 22:46 ]