Toon posts:

SeSu linux 8 installeren op Compaq Proliant 1600 lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een Compaq Proliant 1600 en wil hier graar Linux SeSu 8 op installeren.
Direct na het eerste grafische scherm blijft het systeem hangen.
Geen foutmelding.
Op het scherm staat wel dat het toetsenbord is gevonden.
Weet iemand hier een oplossing? 8)7

Verwijderd

hehe, het heet SuSe linux :)
ik verwacht dat er hier ook vast meer topics over lopen :D

misschien de textgebaseerde installatie proberen(die is er hopelijk toch wel onder suse 8? :)) Anders even zoeken hier op GoT.

Verwijderd

Heb geen oplossing maar ik naam aan dat je SuSE bedoelt ? ...
probeer het misschien eens met mandrake ofzo, of heb je een speciale reden om SuSE te gebruiken ?

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Ten eerste is het SuSE en niet SeSu, en verder zou je kunnen proberen te booten in textmodus en zo het systeem te installeren.
Waarschijnlijk een onondersteunde grafische kaart, of een conflict.

Erg duidelijk ben je niet...

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 22:43:
Heb geen oplossing maar ik naam aan dat je SuSE bedoelt ? ...
probeer het misschien eens met mandrake ofzo, of heb je een speciale reden om SuSE te gebruiken ?
Als je niets nuttigers te zeggen hebt dan probeer een andere distro, reageer dan niet he schat ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Quite right... straks begint er iemand over 'ga dan windows gebruiken', slaat ook niet echt ergens op.

Verder: wat gaat er precies mis? Wat heb je al geprobeerd? Waar heb je gezocht? Waar gaat het fout? Dat zie ik allemaal niet staan. Met andere woorden: geen geweldige topicstart.
Het is hier geen helpdesk. Zie ook: [rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.