Toon posts:

scherm in laptop niet beeldvullend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
In m'n oude laptop (Toshiba 230CX) een andere harde schijf laten installeren en probeer nu een besturingssysteem er op te zetten. Na het installeren van het besturingssysteem heb ik rondom mijn scherm een zwarte band van zo'n 2 a 3 cm breed. Ik heb al geprobeerd om andere driver te installeren, maar zonder resultaat. Ook tijdens de installatie was het beeld niet schermvullend. Kan iemand mij vertellen wat er mis gaat?
mvg
Hans H

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je al geprobeerd om de schermresolutie te veranderen? Over het algemeen heeft een LCD scherm een vaste resolutie. Als je een andere resolutie neemt, wordt of het scherm kleiner, of waziger door de pixel verdubbeling.

[ Voor 39% gewijzigd door Daedalus op 20-12-2002 22:32 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

dat heb ik ook bij mij op school
in het talencentrum
die dingen zijn 2 ghz ofzo , dus dat jou laptop oud is maakt niet zoveel uit
maar dan hebben wij ook zon loze rand
kan je het beeld niet afstellen met knoppen ergens op de flaptop?>

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
tis idd je resolutie,als ik me niet vergis MOET je 800x600 draaien op dat scherm
ik heb hier zelf nog een 230CS liggen en doet hetzelfde
zorg wel dat je de goede drivers download voor je vga adapter

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt mcDaedalus, dat was het! Omdat m'n andere systemen stabiel draaien, denk je aan deze basics niet meer zo gauw.
mvg
hans h

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het zou eventueel ook nog kunnen liggen aan je bios instellingen. Op mijn Packard Bell heb ik het zo ingesteld dat hij niet gaat stretchen.
In jou geval is dat dus niet zo, maar voor mensen die hetzelfde 'probleem' hebben zouden ook ekkes in de bios kunnen gaan kijken.
Pagina: 1