Ik ben op zoek naar wat meer info over de codegen 4060 case zoals bijvoorbeeld waar kan je dat kreng krijgen hij staat namelijk niet in de pricewatch
ik heb tot nu toe 1 webwinkel gevonden waar je hem kan krijgen en dat was dus http://www.pcvoordeel.nl/...?cPath=22&products_id=786 maar daar kan je alleen het paarse model krijgen.
En zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met deze case? zo staat er bijvoorbeeld overal P4 ready ik mag aannemen dat hij ook gewoon AMD kan hebben. En hoe zit het met de voorkant ziet er wat vaag uit is dat een deurtje of zijn dat gewoon klepjes die je eraf moet halen als je dr bijvoorbeeld een normale cd-rom speler in wil zetten.
En zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met deze case? zo staat er bijvoorbeeld overal P4 ready ik mag aannemen dat hij ook gewoon AMD kan hebben. En hoe zit het met de voorkant ziet er wat vaag uit is dat een deurtje of zijn dat gewoon klepjes die je eraf moet halen als je dr bijvoorbeeld een normale cd-rom speler in wil zetten.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P