Ter land, ter zee en in de kroeg
anders -> cpu cooler checken
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
KaMiKaZe, ik zal eens kijken.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Hoe kan ik zien of de powerknop hangt?
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 22:28 ]
power switch kabeltje van je mobo aftrekken en met een schroevendraaiertje even tegen de 2 pinnetjes aantikken, als het goed is springt hij dan aan. vliegt hij na 3sec weer uit dan ligt het niet aan een hangende powerknopChristiano007 schreef op 20 December 2002 @ 22:25:
Krijg die kut koeler er niet af (en durf niet te forceren) is een spire friderock.
Hoe kan ik zien of de powerknop hangt?
[ Voor 14% gewijzigd door KaMiKaZe op 20-12-2002 22:31 ]
dat is natuurlijk nooit na te gaan als je pc het maar 3 sec doetVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 22:27:
check bij pc health (in de bios ergens) hoe de temp zich gedraaht. Klinkt als een te hete proc dit, maar da;s slechts mijn eerste ingeving. Check éérst de temp voordat je aan je koeler gaat klooien!
is niet vermeld in rubenski's post.
btw. is toch waar? 30 tot 40? anders heb IK een prob
Verwijderd
hm, krijg je uberhaupt beeld? Kan je aangeven tijdens welk proces-ie precies kapt? Mem-check toevallig? Geef eens wat meer info.KaMiKaZe schreef op 20 december 2002 @ 22:30:
[...]
dat is natuurlijk nooit na te gaan als je pc het maar 3 sec doet
pas boven de 60c kun je cht problemen verwachten en sommige temperatuurmetingen zijn niet echt accuraatpEeDy16 schreef op 20 December 2002 @ 22:32:
btw. normale temp voor een proc. is ongeveer 30 tot 40 graden..
is niet vermeld in rubenski's post.
btw. is toch waar? 30 tot 40? anders heb IK een prob
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
dat zeg ikKaastosti schreef op 20 December 2002 @ 22:33:
Ik heb dit eerder gezien... toen had diegene de cooler er verkeerd om opgezet. Dat zou ik dus eerst even checken.
als je pc na zoveel sec spontaan uitvalt dan hangt of je powerknop (net alsof je em continue indrukt) of je mobo is niet eens met de installatie van CPU (waardoor hij snel veels te heet wordt en het systeem automatisch uitschakelt)
Krijg geen beeld, de dvd/writer branden en na paar tellen gaat de boel uit.Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 22:32:
[...]
hm, krijg je uberhaupt beeld? Kan je aangeven tijdens welk proces-ie precies kapt? Mem-check toevallig? Geef eens wat meer info.
Verwijderd
Neem in ieder geval de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter aandachtig door. Praktisch alle hier aangedragen tips/suggesties staan daar ook in.BalusC schreef op 20 december 2002 @ 22:30:
Heb je de troubleshooter al gecheckt![]()
[NOHTML]LEZEN eer je hier een topic opent![/NOHTML]
Dit topic is gesloten.
![]()