Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dus: DCC ingang gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 20-12-2002 21:56 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Hmm, vreemd. DCC heeft namelijk op zich niks met het signaal te maken. DCC is Digital Compact Cassette, gewoon een digitaal casettebandje, en daar komt een normaal signaal uit. Dus als er een DCC ingang op je versterker zit zou je daar gewoon alle normale apparaten op kunnen aansluiten.Bor_de_Wollef schreef op 20 December 2002 @ 21:56:
De DCC ingang is wel een normale audio ingang? Als ik die gebruik krijg ik last van ruis en bijgeluiden namelijk.
Wat voor bijgeluiden bedoel je?
Heb je toevallig deze versterker? http://www.techtronics.co...-su-v500m2-amplifier.html
[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 20-12-2002 22:03 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
ik zou een lineingang of aux adviseren, waar DCC voor staat zou ik niet weten tenzij dit de Digitale Compact Casette van philips is, maar dat is hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een line ingang
Het zou handig zijn als je eerdere replies ook even leest voordat je antwoord geeftMR_WAZOO schreef op 20 december 2002 @ 22:03:
de phono kan wel, het gaat alleen totaal ruk klinken omdat er een voorversterker achter deze ingang zit omdat een platenspeler maar een hjeel klein signaaltje afgeeft
ik zou een lineingang of aux adviseren, waar DCC voor staat zou ik niet weten tenzij dit de Digitale Compact Casette van philips is, maar dat is hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een line ingang
[ Voor 211% gewijzigd door jadjong op 20-12-2002 22:14 ]
zou handig zijn, maar een mens is soms weleens moe van t werk he, en leest dan te oppervlakkig, maar dan nogMicrokid schreef op 20 december 2002 @ 22:04:
[...]
Het zou handig zijn als je eerdere replies ook even leest voordat je antwoord geeft
probeer eerst eens die dvdspeler op een andere ingan, als dit wel goed klinkt, weet je dat je je dccingang kan overslaan en je naar een schakelkastje oid moet gaan zoeken
Nee, dat is em niet. De bijgeluiden bestaan uit ruis en gebrom maar ik krijg sterk de indruk dat de dvd speler de boosdoender is. Die ga ik nu dus eerst op een andere set aansluiten als test. De DCC staan inderdaad voor de digitale compact cassette van philips, je kon indertijd er een speler bijkopen die op de set kon worden aangesloten.Microkid schreef op 20 december 2002 @ 22:02:
[...]
Wat voor bijgeluiden bedoel je?
Heb je toevallig deze versterker? http://www.techtronics.co...-su-v500m2-amplifier.html
owjah, dcc is de tegenhanger van DAT, en DCC is de geflopte variant, zoals er vaker dingen van philips floppenBor_de_Wollef schreef op 20 december 2002 @ 22:23:
[...]
Nee, dat is em niet. De bijgeluiden bestaan uit ruis en gebrom maar ik krijg sterk de indruk dat de dvd speler de boosdoender is. Die ga ik nu dus eerst op een andere set aansluiten als test. De DCC staan inderdaad voor de digitale compact cassette van philips, je kon indertijd er een speler bijkopen die op de set kon worden aangesloten.
CDI, DCC, Betamax
gelukkig is de cdrom niet geflopt
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 20-12-2002 23:48 ]
Ik moet wel zeggen, mijn broer heeft toen destijds zon dcc speler gekocht bij zijn niuewe apperatuur(kenwood versterker+infinity referecnce) en dat klonk dus absoluut zeer lekker!!!MR_WAZOO schreef op 20 December 2002 @ 22:31:
[...]
owjah, dcc is de tegenhanger van DAT, en DCC is de geflopte variant, zoals er vaker dingen van philips floppen
CDI, DCC, Betamax
Verwijderd
Betamax was van Sony zo ver ik weet. Tot voor kort kon je hier nog recorders en nieuwe bandjes voor krijgen.MR_WAZOO schreef op 20 december 2002 @ 22:31:
[...]
owjah, dcc is de tegenhanger van DAT, en DCC is de geflopte variant, zoals er vaker dingen van philips floppen
CDI, DCC, Betamax
V2000 was van Philips en die was geflopt....
edit: Zie net dat de url na een tijdje niet meer werkt. Je moet op Conrad.nl even zoeken naar 'Vivanco CD/PHONO Adapter'
[ Voor 13% gewijzigd door Timer op 22-12-2002 12:48 ]