Nieuwe verbinding" kan ISDN-modem niet vinden

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:28
Ik heb een sitecom IDSN PCI adapter en heb hem GOED geinstaleerd, maar "Nieuwe verbinding" kan het ISDN-modem niet vinden. Nieuwe verbinding zoekt een modem op com1 en com2. Bij apparaatbeheer(in configuratie/system) zegt hij ook dat modem goed is geinstaleerd. Er zijn geen irq problemen of andere bron conflicten.
Please help me

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 november 2000 20:33 schreef Albinoraptor het volgende:
Ik heb een sitecom IDSN PCI adapter en heb hem GOED geinstaleerd, maar "Nieuwe verbinding" kan het ISDN-modem niet vinden. Nieuwe verbinding zoekt een modem op com1 en com2. Bij apparaatbeheer(in configuratie/system) zegt hij ook dat modem goed is geinstaleerd. Er zijn geen irq problemen of andere bron conflicten.
Please help me[/quote]Als je GOED geinstaleert had zou hij het doen.;) Maar ff wat meer gegevens plz... like systeem en OS.

• Albinoraptor
Is bij een vriend weet niet precies. Volgens mij P1 233MMX 32 Mb Intern, een S3 grafische kaart, een soundblaster 128PCI.
En ja volgens het configuratie scherm/system werkt het apparaat correct. Snap ik ook niet. Of moet ik wat bij netwerk opties wat veranderen?(Bij TCP/IP)

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Handig is het om te weten welke windows er op die pc draait...vaak moet je namelijk zelf de compoorten toewijzen (Meestal com 5 en 6)

Kijk dus eerst effe in de handleiding of dit het geval is. ISDN is niet iets wat je (zeker onder Win95) wilt installeren als je niet helemaal weet wat je moet doen.

Succes :)

• Albinoraptor
Jonnhy, windows 98 wordt daar gedraaid. En hoe moet je dan com 5 of 6 aanwijzen. Volgens manual zou het modem het gewoon moeten doen. Staat niets in over com poorten aan wijzen. Bij andere isdn modems is het wel gelukt of ligt het aan sitecom?

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
start>configuratiescherm>modem...

toevoegen>diskette> en dan de plaats van je drivers.....

Weet trouwens niet precies hoe het met de sitecom zit, maar andere ISDN Modems hebben dit wel...

• Albinoraptor
Dat dacht ik ook, maar dan zegt de compu kan geen apparaat informatie vinden op gegeven locatie (In die trand). Dus ik werd echt helemaal gek.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:18
je moet geen modem gaan toevoegen...ISDN ADAPTERS vallen onder netwerkkaarten.....hoogstwaarschijnlijk staat bij netwerkkaarten dat er een onbekend apparaat is geinstalleerd, daar moet je dan de drivers gaan installeren..

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Hij zou het gewoon moeten doen. Kaart er in en CD-ROM met drivers er in en naar DeviceManager en onbekend apparaat aan klikken. Dan ff op de CD de juiste drivers zoeken en hij moet het doen.

Het is idd een NETWERKAPDAPTER en GEEN Modem.

Ik heb ook een SiteCOM en die doe het gewoon zonder probleem. Al die andere COM poorten en X-75 dingen moet je niet instaleren. Heb je niets aan.

• J.W
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-07 21:21

J.W

Het is inderdaad een Netwerkadapter.

Maak gewoon ff een nieuwe externe toegang aan (heb je een mooie wizard voor) en let er op dat je niet die "com" sjit kiest maar een van de 2 kanalen van je ISDNADAPTER!

SUC6

• Albinoraptor
Hoe bedoel je precies J.W. Nieuwe externe toegang maken??
Pagina: 1