• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04-2025
Ik heb het bovenstaand mamaplankje wat overigens uitstekend bevalt, daarnaast heb ik de nokia 6310, beide zijn voorzien van bluetooth.

Nu moet het volgens mij mogelijk zijn om m'n telefoonboek en agenda van mn phone te laten synchroniseren via bluetooth maar hoe?

Windows XP ziet net m'n telefoon, maar ik kan er vervolgens niks mee, heb de opties voor moden en fax.

Iemand ervaring hiermee? Is er speciale software nodig?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit heeft weinig met Processors, Mobo's & Geheugen te doen..

Hiervoor krijg je een enkeltje [PMG] > [IT] :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1189,00.html

Geprobeerd?
Dat is namelijk de officiele Nokia software enzow ;)

• GeBas
Cutebritney schreef op 20 December 2002 @ 21:29:
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1189,00.html

Geprobeerd?
Dat is namelijk de officiele Nokia software enzow ;)
Ja geprobeerd, alleen wil ie niet via bluetooth connecten

• GeBas
ik kan inmiddels, na het herinstalleren van t een en t ander wel connecten, hij vragat of ie mag verbinden met mijn computer (op schermpje kont de naam van mn pc te staan), maar mn nokia vraagt nu om een wachtwoord, en ik heb geen idee welke dat is. Kan alleen maar cijfer mogelijkheden ingeven. er verschijnene sterretjes. Als ik namelijk 2x klik op de 2 verschijnen er 2 sterretjes, dus dat zal dan wel geen B zijn.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

eeuh, hier zijn inimddels al een heleboel topic over geweest volgens mij hoor :? Doe es een search zou ik zeggen, wnat dit klinkt erg bekend nl.

zal zelf ook ff kijken :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:01
GeBas schreef op 14 januari 2003 @ 20:47:
ik kan inmiddels, na het herinstalleren van t een en t ander wel connecten, hij vragat of ie mag verbinden met mijn computer (op schermpje kont de naam van mn pc te staan), maar mn nokia vraagt nu om een wachtwoord, en ik heb geen idee welke dat is. Kan alleen maar cijfer mogelijkheden ingeven. er verschijnene sterretjes. Als ik namelijk 2x klik op de 2 verschijnen er 2 sterretjes, dus dat zal dan wel geen B zijn.
Je moet nog en "bond" maken met je telefoon!

• j_v_malsen
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-03 12:17
Wat ik met mijn Nokia 7650 kan doen is een connecten tot serial port, wanneer ik dat doe dan kan ik met de software van nokia een verbinding krijgen met mijn GSM, als ik het goed heb kan dat ook met de Nokia 6310. De software wil immers verbinding maken via een com poort. Volgens mij kun je er ook een onderwerp op de site van nokia van vinden. Je moet iig wel de nieuwste nokia suite hebben die bluetooth ondersteunt.

For rent

Pagina: 1