| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Dit heeft weinig met Processors, Mobo's & Geheugen te doen..
Hiervoor krijg je een enkeltje [PMG] > [IT]
Hiervoor krijg je een enkeltje [PMG] > [IT]
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1189,00.html
Geprobeerd?
Dat is namelijk de officiele Nokia software enzow
Geprobeerd?
Ja geprobeerd, alleen wil ie niet via bluetooth connectenCutebritney schreef op 20 December 2002 @ 21:29:
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,1189,00.html
Geprobeerd?
ik kan inmiddels, na het herinstalleren van t een en t ander wel connecten, hij vragat of ie mag verbinden met mijn computer (op schermpje kont de naam van mn pc te staan), maar mn nokia vraagt nu om een wachtwoord, en ik heb geen idee welke dat is. Kan alleen maar cijfer mogelijkheden ingeven. er verschijnene sterretjes. Als ik namelijk 2x klik op de 2 verschijnen er 2 sterretjes, dus dat zal dan wel geen B zijn.
eeuh, hier zijn inimddels al een heleboel topic over geweest volgens mij hoor
Doe es een search zou ik zeggen, wnat dit klinkt erg bekend nl.
zal zelf ook ff kijken
zal zelf ook ff kijken
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Je moet nog en "bond" maken met je telefoon!GeBas schreef op 14 januari 2003 @ 20:47:
ik kan inmiddels, na het herinstalleren van t een en t ander wel connecten, hij vragat of ie mag verbinden met mijn computer (op schermpje kont de naam van mn pc te staan), maar mn nokia vraagt nu om een wachtwoord, en ik heb geen idee welke dat is. Kan alleen maar cijfer mogelijkheden ingeven. er verschijnene sterretjes. Als ik namelijk 2x klik op de 2 verschijnen er 2 sterretjes, dus dat zal dan wel geen B zijn.
Wat ik met mijn Nokia 7650 kan doen is een connecten tot serial port, wanneer ik dat doe dan kan ik met de software van nokia een verbinding krijgen met mijn GSM, als ik het goed heb kan dat ook met de Nokia 6310. De software wil immers verbinding maken via een com poort. Volgens mij kun je er ook een onderwerp op de site van nokia van vinden. Je moet iig wel de nieuwste nokia suite hebben die bluetooth ondersteunt.
For rent
Pagina: 1