HP Jetdirect onthoudt instellingen niet

Pagina: 1
Acties:

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 09:38
probleem: ik heb hier een HP Laserjet 4, met daarin een Jetdirect J2552 (netwerk)-kaartje. dat kaartje onthoudt zn instellingen niet...
als je via het "AUX IO MENU" CFG NETWORK=YES instelt, en je kijkt later weer dan staat er weer vrolijk CFG NETWORK=NO, en dit verandert niet...
ook zegt de printer "18 AUX IO NT RDY", soms verdwijnt dit als je utp inplugt, soms blijft het ook staan.

ik vind het allemaal heel wazig, maar misschien is er iemand die dit vaker meegemaakt heeft (en een oplossing heeft misschien?)

Maak je eigen poll

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Als je in het menu CFG Network weer op NO staat, dan vraagt hij of je het Network wil configureren. Als je hem op Yes zet, dan ga je hem configureren. Als je hem op No laat staan, dan geef je dus aan dat je niet het Network wil configureren

[ Voor 8% gewijzigd door Tags NL op 20-12-2002 21:02 ]

https://powershellisfun.com

• BOOTZ
ik heb m op YES gezet, en met enter vastgezet. vervolgens stel ik netwerk in (tcp/ip, bootp aan) en zet alles weer vast.
als je dan weer terug het menu in gaat heeft ie alle oude instellingen teruggezet, het netwerk is dus niet aan te zetten

Maak je eigen poll

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

wat je zou kunnen doen is:

Printer uit
Menu knop indrukken en ingedrukt houden
printer aan
na 10 seconden menu knop loslaten en daarna weer de kaart instellen

Volgens mij, even uit mijn hoofd dus, heb je dan de jetdirect kaart gereset met het aanzetten...

https://powershellisfun.com

• BOOTZ
reset (zowel printer als kaart) heb ik ook al geprobeerd, dat maakt geen verschil...

Maak je eigen poll

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
lol zie de post van fred (de eerste dan :)hij hoort op NO te staan :) YES is puur de keuze om hem juist in te stellen
en is NIET de switch om hem aan te zetten tis ipc puur de vraag van wil je hem configureren ja / nee en NIET: netwerk aan /uit

hint CFG betekent ConFiGure

[ Voor 51% gewijzigd door stamp op 20-12-2002 22:07 ]

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:22
J2552 kan je volgens mij ook via telnet instellen, dat lukt tenminste wel met mijn JetDirect kaart die in mn HP Deskjet 1600 zit (ding heeft zelf dan ook geen instelmenu)
Pagina: 1