Toon posts:

o2 gaat eruit??

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik hoorde iets van dat o2 mogelijk eruit gaat omdat de meeste winkels de o2 abbo's niet meer verkopen.

is dat nou waar of niet???

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je bent een beetje onduidelijk... O2 gaat waaruit???

Verwijderd

Topicstarter
dog4life schreef op 20 december 2002 @ 20:02:
Je bent een beetje onduidelijk... O2 gaat waaruit???
iets van een overname of doorstart

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:12
:? O2 stopt echt niet, zoiets gaat er echt niet zomaar uit, dat is een netwerk van 100en miljoenen euro's. Dutchtone gaat wel Orange heten, maar dat is niet meer dan een naamsverandering.

[ Voor 30% gewijzigd door Pc123 op 20-12-2002 20:07 ]

Verwijderd

Brondvermelding enzo zou wel handig zijn...
Lijkt me niet dat ze "eruit" gaan omdat het de oude telfort is en toch redelijk wat diensten bieden.

Verwijderd

btje onduidelijk :/

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Beetje bron en onderbouwing zou wel handig zijn..

• dog4life
  • Niet online
Ja,en bovendien, achter O2 zit een heel organisatie met echt wel wat kapitaal. Net overgenomen en dan al stoppen? Dan zuo die organisatie allang failliet oid zijn!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 20:05:
[...]

iets van een overname of doorstart
ze gaan eruit.
overname.
doorstart.

dat weten ze al vroeg van te voren dan :)
of ze worden overgenomen en maken dan een doorstart :+

maar je zegt dat ze ermee stoppen en daarna dat ze worden overgenomen of een doorstart maken.
dat is om te beginnen jezelf al tegenspreken ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• dog4life
  • Niet online
En O2 geeft geen subsidie meer op de toestellen, dus dat zou op zich al een reden kunnen zijn voor een winkel om geen O2 abo's te verkopen (denk ik).

Verwijderd

Topicstarter
dog4life schreef op 20 december 2002 @ 20:10:
En O2 geeft geen subsidie meer op de toestellen, dus dat zou op zich al een reden kunnen zijn voor een winkel om geen O2 abo's te verkopen (denk ik).
dat bedoel ik,maar meestal is dat een voorbode van een overname of doorstart

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
las ik net op andere site:
Het is vanaf februari 2003 mogelijk kosteloos van je lopende O2 abonnement af te komen. Vanaf die datum moet namelijk voor de gespecificeerde rekening een bedrag neergeteld worden van 2,50 Euro, welke voorheen gratis was. Volgens de voorwaarden van O2 is dit zonder meer mogelijk, zie artikel 11 punt 5. Doe er je voordeel mee! Let wel op dat je dit uiterlijk 16 januari kenbaar hebt gemaakt.
als dit waar is, ga ik direct opzegging van gratis abo de deur uit doen en dus flink geld overhouden :+

bron: www.telecomvergelijker.nl

Verwijderd

02 is de #1 aanbieder in engeland die stoppen er echt niet mee hoor

Verwijderd

O2 stopt voorlopig echt niet... trust me!! Achter O2 zit het moederbedrijf mmO2 uit Engeland en die blijven voorlopig echt nog wel geld in de Nederlandse tak pompen. Ze stoppen nu wel met de gespecificeerde rekening... hier moet je nu 2,50 euro voor neerleggen! Dat de meeste winkeliers met O2 stoppen is omdat ze geen moiete willen doen voor en provider die toch geen bonus uitbetaald! Waarom zou een winkelier dan de moeite doen om het te verkopen??? PRECIES...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
hma...zonder bron: hoax :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.