Mijn startmenu staat al op snelst ingesteld via tweakui. Ik merk alleen als ik het startmenu start dat mijn harddisk altijd ratelt en dat vertraagd iets, net genoeg om ervoor te zorgen dat ik met de muis al een stuk verder zit
....Op dat moment is er nog genoeg fysiek geheugen vrij (278mb fysiek vrij van de 512). Kan xp mijn startmenu niet in het geheugen laden via een of andere truc om dit swappen te stoppen?
Cachen naar een ramdisk.
RamdiskXP werkt goed. Ik had er ook mijn internet cache files op staan
RamdiskXP werkt goed. Ik had er ook mijn internet cache files op staan
Bij Defraggen komt het nog steeds van de HD terwijl 287 m-btjes zitten te wachten om iets te doen
Ramdiskxp zal ik eens bekijken maar wat moet ik daar naartoe cachen dan? Heet xp geen opties om meer met het intern geheugen te doen voor het gaat swappen?
Was dat niet alleen voor 98? zal eens zoeken...
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 20:43:
conservative swap file of zo in je register ?
Verwijderd
startmenu kunt ge instellen in registry.
start>uitvoeren>regedit
Hkey_current_user>control panel>dekstop> Vervolgens de waarde van menushowdelay veranderen in bijv. 50. je startmenu is dan wat sneller! suc6!!
start>uitvoeren>regedit
Hkey_current_user>control panel>dekstop> Vervolgens de waarde van menushowdelay veranderen in bijv. 50. je startmenu is dan wat sneller! suc6!!
hij heeft al getweakt, enne 50? zet hem dan meteen op 0Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 20:57:
startmenu kunt ge instellen in registry.
start>uitvoeren>regedit
Precies hij staat al op snel. Is de eerste zin van mijn post. Net vernomen dat ik ook met de iconcache kan rommelen....zal eens proberen.
Pagina: 1