Toon posts:

POV ti4200 bios

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af een nieuwe bios voor m'n POV ti4200 (non turbo!!) 128mb snelheid winst kan brengen. Daarom ben ik gaan zoeken met de search en op google, maar niks gevonden :?

Mijn vragen aan jullie zijn: welke bios draaien jullie? Wat zijn de voordelen? en waar kan ik m downloaden?
Hopelijk kan ik ook wat beter overclocken met een nieuwe bios want op dit moment wil m'n geheugen niet verder dan 520 :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 19:28 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Een Bios zorgt er niet echt voor dat je verder kan OC-en, maar verhelpt bugs als bijvoorbeeld incompatibiliteitsproblemen. Die 520 MHz zal wel het maximale van de ramchips zijn.

Verwijderd

Topicstarter
maar daar gaat het me ook niet echt om, het gaat me voornamelijk om snelheid winst enzo.. (stabiliteit is ook handig ;) )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dat zeg ik dus.. het is niet waarschijnlijk dat je met een nieuwere Bios verder kan OC-en :)

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07 23:50
520? das wel heel laag...

Verwijderd

Topicstarter
kweet het! :? maar het gaat me hier vooral om linkjes naar nieuwe biossen en ervaringen ;)

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Waar ik graag een BIOS voor mijn POV wil hebben is omdat mijn floppydrive nog steeds corrupted is... :(

Ik vraag me trouwens af of je hem zou kunnen flashen met een andere BIOS (ander merk/type)...

Ik vermoed van wel, mits de EEPROM maar hetzelfde is...

Overigens draai ik hier 310/650, maar heb nog niet echt het limiet getest... Ik heb hem al op 310/700 gehad, stabiel, maar i.v.m. andere rariteiten had ik hem ff terug gezet...

Och... Het intresseert me pas wanneer ik een grens tegenkom zullen we maar zeggen :)

[ Voor 79% gewijzigd door WarMaster op 20-12-2002 20:19 ]

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ooit ergens iets gelezen over het flashen naar een POV ti4200 XP128mb, het zou een flinke performence winst opgeven en een betere overclockbaarheid. Iemand ervaring mee?

• syllaz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 17:01
Geen ervaring met die POV kaart, ik heb een ti4200 van Leadtek en die liep ook niet echt lekker. Heb laatst ook de bios van die kaart geupdate en het scheelt aanzienlijk qua performance. Gelijk 1500 punten in 3D mark meer dan voorheen zonder aan de instellingen te zitten ... en ik kan iets hoger OC-en dan eerst :)
Anyway da's mijn ervaring met die leadtek ... je hebt een goeie kans dat het met andere merken ook werkt.

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom wil ik ook een nieuwe bios, maar ik kan geen bios vinden voor m'n POV. Iemand anders er wel een gevonden?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2002 08:32 ]

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:09
ik heb ook de "gewone"pov 128MB en die loopt al sinds aanschaf op 275/550

ik denk niet dat de kaart sneller word door een nieuwe bios

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1