"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Lijkt mij wel, kan van switch naar switch ook.
Een uplink poort is niets anders dan een normale poort die ge-crossed is. Met een crosscable op een normale poort gaat het dus gewoon werken
Werkt gewoon. Ik zit hier achter een machine die aangesloten is met een crosscable op een uplink poort (kabels waren op en deze had ik nog liggen
)
ff offtopic:Tiberium schreef op 20 december 2002 @ 18:52:
Ik sta op het punt om een switch te kopen waar geen uplink port op zit. Nu is mijn vraag, kan ik met mijn netwerk nog steeds online als ik mijn router dmv een crosscable verbind met de getweakte Alcatel modem?
waarom heb je een router achter je getweakte Alcatel modem, als je dat ding tweakt werkt die toch ook als router?
Enne gewoon geen crosscable gebruiken, je router heeft waarschijnlijk een normale straight kabel nodig
Technisch mierenneuken : een normale poort is crossed, en uplink-poort niet.zAo schreef op 20 December 2002 @ 19:03:
Een uplink poort is niets anders dan een normale poort die ge-crossed is. Met een crosscable op een normale poort gaat het dus gewoon werken
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
*grin*mvdejong schreef op 20 december 2002 @ 21:47:
[...]
Technisch mierenneuken : een normale poort is crossed, en uplink-poort niet.
bedankt voor de info, vermoeden klopte dus gelukkig, inmiddels heb ik het werkend, thnx!
Ik snap de verwarring, ik heb mijn org berichtje even aangepast, stond een keer teveel router in, moest switch zijn.
Ik snap de verwarring, ik heb mijn org berichtje even aangepast, stond een keer teveel router in, moest switch zijn.
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"
Pagina: 1