I was born intelligent - education ruined me
Vraag het anders eens op www.mdcenter.nl of www.minidisct.com
Je topic titel had ook wel wat duidelijker gemogen!
[ Voor 48% gewijzigd door _WgV_ op 20-12-2002 20:32 ]
#StopBurningStuff
Verwijderd
Weet je zeker dat je de twee uiteinden die naar je stereo gaan goed hebt aangesloten, op de goede uitgangen bedoel ik. Zo ja probeer eens met een andere stekker, misschien (lijkt me onwaarschijnlijk) is ie niet goed.
Zo nee staat je MD op record mode en slaan de meters zoals als eerder verteld wel uit op je display? Of doe er eens een koptelefoon aan hier moet ook geluid uit komen als je opneemt.
..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..
Nee geen domme opmerking!Mrc4U schreef op 20 December 2002 @ 22:50:
Misschien een domme opmerking: maar is het niet de AUX ingang van je stereo ipv een lijn uitgang?
Had ik ook nog niet aangedacht, zou goed kunnen.
Meestal is de AUX een ingang! Maar op sommige versterkers/radio's heb je een AUX in en uit
[ Voor 3% gewijzigd door _WgV_ op 20-12-2002 22:54 ]
#StopBurningStuff
Er zit verder alleen maar een optische uitgang op, voor de luidsprekers zelf en de koptelefoon aansluiting.
De meters slaan idd niet uit
Sync staat uit
Als de meters niet uit slaan dan ligt het dus in ieder geval niet aan je mdrecorder!mistaoutlaw schreef op 21 December 2002 @ 01:49:
hmmm, dus misschien verkeerde 'poort'?
Er zit verder alleen maar een optische uitgang op, voor de luidsprekers zelf en de koptelefoon aansluiting.
De meters slaan idd niet uit
Sync staat uit
Als er een optische uitgang op zit waarom gebruik je die dan niet gewoon.
Ik weet zeker dat je er een optische kabel bij hebt gekregen
#StopBurningStuff
handleiding van sharp staat ie in...
heb hem ff geupload naar mn ftp
http://home.planet.nl/~aslan054/Mdmt180h.pdf
[ Voor 52% gewijzigd door mistaoutlaw op 21-12-2002 14:26 ]
Wat voor stereotoren of componenten heb je eigenlijk? Heb je daar geen handleiding voor? Heb je iets anders wat je op de AUX-out kunt aansluiten en proberen of je signaal hebt?
en ik heb alleen maar een digitale uitgang
waar ik het op aangesloten had is de aux INPUT.
DAMN, dus dat wordt zo'n optische kabel halen. Iemand enig idee hoe duur die dingen zijn?