Toon posts:

Project Entropia

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuw era, een nieuw tijdperk volgens de makers.

Je kan echt geld overbrengen naar deze "virtuele wereld", hierin kan je je eigen leven gaan leiden.

http://www.project-entropia.com

Heeft iemand ervaring met deze "game"?

Ikzelf vind het een beetje eng:

a. Je kan je geld kwijt raken.
b. Hoever stimuleer je mensen om niet meer te gaan werken? En hun geld hierin te verdienen?

Iemand mening? Ervaring met dit spel?

Verwijderd

hmmm heb eens even gekeken maar ik wordt er een beetje bang van
het moet wel een spelletje blijven

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt me leuk als je gewoon ingame blijft, of iets kan verdienen... Maar niet te ver moet het gaan... :{

Verwijderd

Opeens wordt het wel erg lonend om bugs te exploiten... :)

Ik ben het met jullie eens, dit gaat toch net iets te ver. Mensen raken al gauw verslaafd aan MMORPGs, en omdat dit met echt geld gedaan wordt kan je het al snel een gokverslaving-achtig iets noemen

Verwijderd

Topicstarter
Op lowlands was er een film over zoiets, was erg... apart... :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Dit gaat ietsje te ver ja. Geld betalen om een spel te spelen ok, maar om verder te komen ook nog eens geld te gaan betalen is ten eerste niet eerlijk en ten tweede nogal riskant.
Waarom niet eerlijk? Omdat iemand die rijk is veel eerder dingen kan kopen en daardoor beter kan worden etcetera.
Waarom riskant? Omdat je er verslaafd aan kan raken, je geld kwijt kan raken, je niet weet of er wel met je geld wordt gedaan wat je wil.

The devil is in the details.

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:17

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 18:54:
Op lowlands was er een film over zoiets, was erg... apart... :P
lowlands is apart :) maar ownt wel :7

superB

Verwijderd

het moet wel een spelletje blijven. Face it, anders kan je ook naar buiten gaan en daar gewoon een super leven lijden. Ik :r op al die super realistiche "life-your-own-life" MMORPG.
En dat betalen.... KANSLOOS

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten wel wat leuke dingetjes in, zoals jagen op prehistorische dieren etc... Maar het echt geld aspect..

Verwijderd

maar wat is de bedoeling precies?? aan wie betaal je dan geld?? aan de developer...

Verwijderd

Het is veel leuker om op Battlenet een machtig character te ontwikkelen voor Diablo en dan die te verkopen.

Maar dit spel gaat leiden tot zelfmoorden en gezinscrissen :)

Verwijderd

Topicstarter
Je betaalt aan developer geld, en dit wordt entropiaans geld die je weer kan inwisselen voor echt geld... Tenzij je het uitgeeft... :{

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik vind MMORPG super spellen, ga daarom deze ook niet downloaden, strax ben ik verslaafd ....... geen zin om me geld kwijt te raken

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het aan het downloaden nu, ben toch zeer benieuwd of je zonder geld te investeren toch deel kan nemen aan het spel.
Pagina: 1