Toon posts:

2410b2 brandt audio slecht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een probleempje met mn Lite-On 2410b2,

Ik heb de nieuwste firmware (5sA of zoiets) en gebruik het bijgeleverde Nero 5.5.5.6.
Nu heb ik een probleem met het branden van audio cd's.
Als ik bijvoorbeeld mp3s op cd brand als audio, lukt dat volgens Nero fantastisch

Maar het probleem begint als ik die cd wil afspelen in mijn JVC speler van 5 jaar oud of de Pioneer van 1 jaar oud.

Nummer 1 van de cd speeltie 9 van de 10 x. Het probleem begint bij nummer 6 ofzo (namelijk al vele cdtjes aan verspilt) De ene keer is het zo dat ik nummer 5 afdraai en dan springtie niet naar 6, maar begintie weer bij 5 opnieuw. De andere keer skip ik door naar 10 en hoor je hem 'zoeken', maar geeftie op een ogenblik gewoon de eindtijd van de cd aan, oftewel het nummer is niet af te spelen. Dit is ook per speler verschillend, het vreemde is dat de JVC speler zelfs meer nummers 'pakt' dan de nieuwe Pioneer. Ook is het vreemd dat tie bijvoorbeeld nummer 9 wel speelt, nummer 10 kantie niet afspelen, en nummer 11 weer wel.

Ja het is moeilijk uit te leggen :?

Misschien een detail, als ik nummer skip naar bijv. nr. 11, gebeurt het ook weleens dattie even zoekt, daarna begint bij nummer 10 de laatste paar seconden en daarna gelijk door gaat naar nummer 11.

Kan iemand helpen waar dit aan ligt? Ik gebruik voornamelijk TRAXDATA cd's en heb het ook met LIFETEC geprobeerd.

Dattie die nummers niet kan spelen/vinden...zou dat iets met de Lead-in misschien te maken hebben?Zeg ook maar wat...
Hopelijk kunnen jullie mij helpen ;(

Verwijderd

mischien eens langzamer fikken :?

of een ander fik prog.

veel info over je probleem maar weinig over wat je zelf denk wat het kan zijn..

Verwijderd

Heb zelf ook die brander en gebruik Windows XP in combinatie met de nieuwste DiscJuggler.
Dit werkt perfect ook voor het branden van audio cd's.

Probeer dat eens zou ik zeggen, Succes :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nieuwste nero eroverheen gooien.
langzamer branden.
andere cdtje proberen.
en het is toch 24102b :)

ik brand mp3 altijd als data trouwens :)
of laat jij mp3 omzetten door nero :?
gebruik daar dan winamp of cdex voor ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
DicsJuggler? wat is dat dan precies?

als ik audio brandt, selecteer ik in Nero gewoon Audio-cd en gooi daar mn mp3s in, hoezo zou dat niet kunnen?
Heb er nu een paar op 8x gebrandt, en daar lijkt het beter mee te gaan...maar dat is ook niet echt de leukste oplossing