Ik heb hier 2 MSI Slot 1 borden, die alle 2 stuk zijn. 1 is zeker weten stuk, omdat een chip is doorgebrand, die andere weet ik niet zeker, ik heb die zelf niet getest. Iemand anders had hem getest met een PIII 500. Dus ik heb de BIOS van het defecte mainboard in de andere gedaan (waarvan ik niet zeker weet of hij stuk is) en hij bootte. Daarna heb ik nog even in de handleiding gekeken en daar staat Pentium II Mainboard. Misschien werkt de Pentium 3 hier niet op? Het is wel een Apollo 133MHz Chipset dus die kan het wel, misschien aleen niet de juiste herkenings codes dingen
Dus ik dacht, misschien is de originele bios nog goed en heeft die ander hem verkeerd getest met z'n PIII. Dus ik doe die BIOS er weer in en zet de PC aan. Doet niets. Ik voel eens aan die bios: Loeiheet! Snel de PC uitgezet, en de BIOS anders om gedaan. PC doet nu niets. Met de andere BIOS denk ik wel. Heb ik de die BIOS nou opgeblazen of was hij al stuk
(misflash?)

MSI Borden zijn heel gaar. Op normale borden staat altijd aangegeven met aan welke kant het halve rondje aan een zijkant van de chip moet zitten, maar nee hoor, op deze borden weer niet

MSI Borden zijn heel gaar. Op normale borden staat altijd aangegeven met aan welke kant het halve rondje aan een zijkant van de chip moet zitten, maar nee hoor, op deze borden weer niet