Toon posts:

Scanner onder Win2K......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg mijn scanner niet werkende onder Win2K Pro. Het is een HP ScanJet3300c.
Hij zegt zelf dat hij niets kan vinden en die drivers kan ik niet vinden op de HP site.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Deuhh.., heb je je beeldscherm nog op braille staan ofzo..?
je gaat gewoon naar de site van HP en tikt daar bij "enter product name & number" in scanjet 3300c en voila daar zijn de drivertjes.., volg de onderstaande links maar..,

http://www.hp.com/cposupport/software.html

Of nog makkelijker.., deze gaat direct naar de files...

http://www.hp.com/cposupport/swindexes/hpscanjet318408_swen.html

Alsjeblieft alle drivers die je maar nodig kan hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Maar lees nou goed. UPDATE...ik heb niet eens drivers. En die van de CD lukt niet. Want daar was ik ook wel achter.

• digital8
Nou dan ben ik toch benieuwd warom hij het bij mij wel doet.., ik heb ook niet meer gedowned dan op die pagina staat, daarna geinst en hij werkt, hij gebruikt namelijk de software van je oude cd.

Verwijderd

Topicstarter
Humz...hij ziet nu dat er een scanner zit. En geen fouten bij DeviceManager maar als ik dan de HP precisionSoftware gebruikt loopt hij altijd vast.:( Ik kan er dus niets mee.

• digital8
Oké.., ff denken hoe hed ik dat ookweer geinst. had...

Zorg eerst dat je scanner+software van je pc verwijdert is.., start win2k op.., zoek dan naar nieuwe Imiging hardware.., en gebruik de drivers van de hp site.., als hij hiermee klaar is dan zal hij je om de cd van je scanner te vragen.., doet hij dit niet dan moet je waarschijnlijk de oude software met de hand verwijderen.., is dit allemaal gelukt dan moet hij werken.., net als bij mij.

SuX6.., digital8...

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
ik had die update van de site wel gedownload, maar ik heb het niet gebruikt.
win2k had bij mij alle drivers al aan boord, en werkte goed, bleek achteraf
maar ik had al een cd aangevraagd bij de support van HP, en die gebruik ik dus nu, nog steeds met win2k's eigen drivers, want hij pikte het niet dat ze overschreven werden
Pagina: 1