I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Verwijderd
Kun je alleen niet beter pics posten als je de beschikking hebt over een betere digicam?
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 17:04 ]
de vorm van de koffer is gelijk gebleven
en die vlek in de deksel is mijn hd, de cdrom zit naast de voeding aan de voorkant van de koffer
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
idd, is ie transparant?
Verwijderd
Je moest es weten wat je tegen komt als je je kamer opruimtVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 17:22:
dat er nog zulke camera's bestaan zegmooi gemaakt hoor
PII 350 @ 233 MHz (ivm. te oud moederbord)
160MB pc100 mem
Geforce 2 mx 200 64MB TVout
AWE64
Realtek 10/100Mbit
1x6GB Samsung in deksel
1x8GB Seagate boven op CD-rom (nog niet op foto)
Aopen 6x24x DVD
300W noname voeding
hier komt later mijn huidige systeem in maar dat doe ik pas als ik helemaal klaar ben met afwerken
[ Voor 18% gewijzigd door Janao op 20-12-2002 17:34 ]
Verwijderd
en kijk ff of je je camera ergens scherp kan stellen. ik heb hier ook een webcam die met te weinig licht/slecht afstellen het zelfde resultaat geeft, maar met genoeg licht/goed afstellen kan je er hele redelijke pics mee maken
owjah, euh, t zal wel een nice mod zijn
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Ben ik warm?
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Nee man! ben je blond ofzo?
Iedereen ziet tog duidelijk dat dat een anioxiderende fluorisatievloeistof is die sterk reageert op cloorfluoridecalcium karbonaat in cobinatie met een kwadratische hoeveelheid die zich in een andere dimensie bevindt waardoor er naar verhouding relatief weinig molecuulvorming optreedt waardoor de atoomdestabilisatie niet snel genoeg op gang komt
NOFI hoor, maar dan zit je tog egt met de verhoogde koolstofwaarde die zich uitbreidt tot een gigantisch grote implodatiestof! Jij bent egt dom! Beter al maak je dat blauwe haar van je weer ff normaal! Heejee tot morgen heVerwijderd schreef op 20 december 2002 @ 18:40:
ja net als een broodje kaas
Sorriej, zal niet meer off-topic gaan
Verwijderd
Wat zit je nou gaaf te doen???Thanatos schreef op 20 december 2002 @ 18:43:
[...]
NOFI hoor, maar dan zit je tog egt met de verhoogde koolstofwaarde die zich uitbreidt tot een gigantisch grote implodatiestof! Jij bent egt dom! Beter al maak je dat blauwe haar van je weer ff normaal! Heejee tot morgen he
Sorriej, zal niet meer off-topic gaan
ik zal ook niet meer offtopic gaan
Verwijderd
Of een paar lampen extra aan doen!!!
Want ik zie echt niks , ook niet eens met bril
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
[ Voor 4% gewijzigd door T. van Beek op 20-12-2002 23:38 ]
http://flickr.com/photos/itommy/
-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-
want nu zie je ............???
ja wat zie je eigenlijk op die foto
There's no savegame in real life...
sorry maar dit kun je toch niet serieus nemen. Maak eerst eens goede foto's. dan krijg je misschien ook serieuze antwoorden.
...oh nee, een kofermod