Ik las een bericht van februari over een zeer trage fritz pci v2.0 card.
Helaas leverde dit topic niet zoveel op. Ik zat/zit namelijk met hetzelfde probleem.
Ik heb mijzelf blij gemaakt met het "best buy" workstation van augustus:
2 x Athlon MP 1800+
Asus A7M266-D
1GB PC2100 registered ECC (Dane-Elec)
Matrox Parhelia-512 128MB
Iiyama Vision Vision Master Pro454 HM903DT
2x WD Caviar SE (8MB cache)
Promise Fasttrack 100
standaard 3,5"
3Com 3C905 TX PCI 10/100Mbit
Chieftec DA-01B-D
Logitech keyboard en mouse
(voorlopig) mijn oude cd brander en lezer er nog even bij in
(pc prive budget was op
)
Dit alles draait op XP (met sp1)
Tegelijkertijd met de aanschaf van het systeem heb ik ISDN aangevraagd en gekregen.
Op aanraden een Fritz!card PCI v2.0 gekocht en erbij gestoken.
En ook hier, net als Freezer_2000, soms een verbinding, vaak niets. Indien verbinding: komt de helft van de ping niet aan en de andere twee ternauwernood.
Opnieuw de monteur van KPN langs geweest (aansluiting was op kosten van het werk, dus laten doen
) Totaan de ingang van de Card alles OK. Dus het moest aan de card liggen. Ook al een tweede examplaar aangeschaft, maar toen dit hetzelfde probleem gaf, weer teruggebracht.
Uiteindelijk had de monteur ook een Eicon kaartje bij zich. Die erin gezet.
Lopen als een trein.
Veel wezen zoeken op het net, en kwam daar een berichtje tegen dat Fritz niet zou werken met dual processor.
Heeft iemand zelfde ervaringen en liefst ook oplossingen (want die Fritz kan toch net iets meer leuke dingen).
Helaas leverde dit topic niet zoveel op. Ik zat/zit namelijk met hetzelfde probleem.
Ik heb mijzelf blij gemaakt met het "best buy" workstation van augustus:
2 x Athlon MP 1800+
Asus A7M266-D
1GB PC2100 registered ECC (Dane-Elec)
Matrox Parhelia-512 128MB
Iiyama Vision Vision Master Pro454 HM903DT
2x WD Caviar SE (8MB cache)
Promise Fasttrack 100
standaard 3,5"
3Com 3C905 TX PCI 10/100Mbit
Chieftec DA-01B-D
Logitech keyboard en mouse
(voorlopig) mijn oude cd brander en lezer er nog even bij in
(pc prive budget was op
Dit alles draait op XP (met sp1)
Tegelijkertijd met de aanschaf van het systeem heb ik ISDN aangevraagd en gekregen.
Op aanraden een Fritz!card PCI v2.0 gekocht en erbij gestoken.
En ook hier, net als Freezer_2000, soms een verbinding, vaak niets. Indien verbinding: komt de helft van de ping niet aan en de andere twee ternauwernood.
Opnieuw de monteur van KPN langs geweest (aansluiting was op kosten van het werk, dus laten doen
Uiteindelijk had de monteur ook een Eicon kaartje bij zich. Die erin gezet.
Lopen als een trein.
Veel wezen zoeken op het net, en kwam daar een berichtje tegen dat Fritz niet zou werken met dual processor.
Heeft iemand zelfde ervaringen en liefst ook oplossingen (want die Fritz kan toch net iets meer leuke dingen).