Toon posts:

POST check on HP netserver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een beetje een lamme mylex dac960p; reageert niet. geen probleem; altijd te vervangen. vervanging is wel een probleem; de dac960pd die ik er in knalde zorgt ervoor dat ik niet eens een POST check te zien krijg. kan zo gauw niets vinden in de techdocs of faqs, dus dan maar hier even;

kan die kaart zo gaar zijn dat de computer niet eens aan een powerupcheck toe komt, of betekent het ook nog iets?

yo!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Wow :? En nu in het nederlands :? :? :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-03 18:39
Hij heeft een Mylex DAC960P (Raid of SCSI) adapter, deze functioneerd niet goed, nu wil ik hem vervangen (ik heb al een andere DAC960P) maar na het installeren van de hardware komt mijn server niet eens meer door zijn BIOS post!

Kan het zo zijn dat de nieuwe kaart er voor zorgd dat mijn pc niet meer door de BIOS POST heen komt?
KoeKk's vertaal service ;)

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

KoeKk schreef op 20 december 2002 @ 16:05:
[...]

KoeKk's vertaal service ;)
Nu ikke hem snappen,(Thx btw :P)

het kan idd zijn dat die kaart dat tegenhoud, kweet niet of je de mogelijkheid heb om hem in een andere machune te testen?
Ik moet je van DRM een dikke knuffel geven :P [rml]drm in "[ oc] Uh, en dan nu graag in het NL"[/rml][

[ Voor 24% gewijzigd door Illegal_Alien op 20-12-2002 16:08 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• KoeKk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-03 18:39
Illegal_Alien schreef op 20 December 2002 @ 16:06:
[...]

Nu ikke hem snappen,(Thx btw :P)

het kan idd zijn dat die kaart dat tegenhoud, kweet niet of je de mogelijkheid heb om hem in een andere machune te testen?
Zeker gezien het totale gebrek aan andere informatie van de TS denk ik dat het onmogenlijk is om op zijn vraag beter antwoord te kunnen geven dan:

"Ja, het zou kunnen dat de computer niet eens aan een powerupcheck toe komt, maar even goed zou dat het er niets mee te maken kunnen hebben" :+

Xixulon: we hebben echt meer informatie nodig. Dan graag beter gestructureerd & wat meer interpunctie, voor het verbeteren van de leesbaarheid.

edit:

thnx voor de knuffel O+

[ Voor 5% gewijzigd door KoeKk op 20-12-2002 16:14 ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:24
Welke netserver? Welk mobo hangt erin? HP gebruikt naar ik weet in z'n netserver gewoon Asus mobos, en voor zover ik weet kan je precies diezelfde borden ook met een Asus BIOS erin krijgen ipv eeb HP OEM BIOS (laatste netserver die ik zag (E800) had een Asus CUR-DLS, stond gewoon op de plank gedrukt met witte letters :))
Pagina: 1