Ik heb een ms-sql database waar in een tabel een kolom van het type Binary staat. In de tupels staat dus bij die kolom een plaatje in zijn binaire vorm. Ik wil graag in mijn VB codebehind van mijn Webform iets maken waarmee ik de verwijzing naar zo'n plaatje in een variabele ofzo zet en dat ik dan bij de image-url property van een image die op mijn form moet komen, die variabele meegeef. Ik heb een functie met daarin een sql statement gemaakt die me de binary teruggeeft. Maar ik kom niet echt verder.. Ik wil een string ofzo terugkrijgen om gelijk in die image url te stoppen...
Ik hoorde van iemand dat ik een aparte asp pagina zou moeten maken waarin ik dmv Response.BinaryWrite() een image kan laten verschijnen op een page en dat ik dan die page als image url meegeef in mijn andere pagina.. maar dat is me wat te vaag.. ik zit tenslotte in aspx te werken..dotnet
Ik hoorde van iemand dat ik een aparte asp pagina zou moeten maken waarin ik dmv Response.BinaryWrite() een image kan laten verschijnen op een page en dat ik dan die page als image url meegeef in mijn andere pagina.. maar dat is me wat te vaag.. ik zit tenslotte in aspx te werken..dotnet