Ik heb gisteren een nieuwe Benq CDRW 48X 16X 48X Writer in de Media Markt in Antwerpen gekocht. Ik installeer hem en mooi alles werkt, maar na 5 minuten aan te liggen (nog nix gebrandt ofzo) hoor ik een klein knalletje en vrijwel onmiddellijk erna een heuse brandgeur. Ik dacht eerst mijn voeding, maar neen alles werkt nog perfect, alleen de brander heeft hele rare kuren
Ik denk dus dat er iets (een condensator ofzo
) ontploft is in mijn nieuwe brander. Ondertss de Benq RMA service gecontacteerd en ik moest ff scan van mijn aankoopbewijs enzo mailen en dan zouden ze me binnen paar dagen terugbellen voor een afspraak om hem te ruilen. Goeie service zo lijkt me toch, maar toch een vaag probleem... Hopelijk vervangen ze hem snel... Nog mensen met een dergelijke ervaring?
lijkt me een productie fout.
het kan van alles zijn.
maar waarom ga je er niet mee terug naar de winkel.
dan heb je vanmiddag nog een nieuwe.
het kan van alles zijn.
maar waarom ga je er niet mee terug naar de winkel.
dan heb je vanmiddag nog een nieuwe.
Verwijderd
whoei, dit is nieuw, dachten ze: A-Open doet dat met CD-Rom spelers, laten wij het met CD-RW-writer doen ;)" suc6
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 15:13 ]
Had er een DOA van gemaakt, dan had je gelijk een nieuwe gehad.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Dat heeft de Benq helpdesk ook gedaan. Ik kon er niet mee terug naar de winkel omdat het een daguitstapje naar Antwerpen was en ik er ver vanaf (145 km) woon...marco899 schreef op 20 december 2002 @ 15:14:
Had er een DOA van gemaakt, dan had je gelijk een nieuwe gehad.
Ja, dan wordt het lastiger.Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 15:30:
[...]
Dat heeft de Benq helpdesk ook gedaan. Ik kon er niet mee terug naar de winkel omdat het een daguitstapje naar Antwerpen was en ik er ver vanaf (145 km) woon...
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Mja de support leek me wel vriendelijk alleen gaat het hopelijk snel! Misschien krijg ik wel een 52X voor het wachtVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 15:32:
Beng Beng FEUER FREI
Kheb dit wel eens eerder gehoord binnen mijn vrienden kring. Maar zo snel? nee das nieuw. Whehehe Fantastisch.
Ik maar denken dat mijn *spontaan opende dvd speler en dvd weg werpende* speler apart was.
Ik maar denken dat mijn *spontaan opende dvd speler en dvd weg werpende* speler apart was.
Ik heb es meegemaakt bij een vriend dat ie z'n nieuwe (24x) cdromspeler ff aan me ging showen. Hij had een programmaatje waarmee hij de cd-drive op max speed kon laten lezen. Maar toen was die gek zo leuk om op het uitwerpknopje te duwen, terwijl die drive aan het razen was. De beveiliging werkte ff niet, dus lade ging open TJOEEWW cd door de kamer
. Er zit nou nog een deuk in de muur, maar de cd heeft het overleefd! Was Carmageddon 1 CD hehe.
ja en wat is daar mis mee ?Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 19:16:
Benq ?? Is dat merk niet vanuit Acer voortgekomen ??
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik heb 2 Acers gehad en die dingen zijn prima !Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 19:16:
Verwijderd schreef op 20 December 2002 @ 19:16:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Mja dat is idd zo, maar ik denk hoe dan ook dat elk merk wel es een slecht type heeft gemaakt. Wie weet zit er toch geen sanyo loopwerk ofzo inVerwijderd schreef op 20 December 2002 @ 19:16:
Mja neen ik woon in West-Vlaanderen en dat ligt in Belgiëdog4life schreef op 20 December 2002 @ 20:41:
Je kon er toch mee terug naar een andere MediaMarkt hier ergens in Holland?
[Edit]
En oh ja voor wie Benq shit vindt die gaat best es kijken op www.benq.nl waar ze enkele quotes uit tests van deze writer halen en die lijken me toch behoorlijk okee...
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2002 20:50 ]
Da's geen cd-brander.. da's een doorbrander ! Je hebt toch niet met "Toast" voor de MAC gebandt ?? Nee geintje, echt kloten voor je, echter iedere dealer is verplicht reparaties / service te bieden voor het merk dat hij / zij verkoopt. Derhalve de onderstaande link om een dealer bij jou in de buurt op te zoeken.
http://www.benq.nl/WhereToBuy/index.cfm?country=19
http://www.benq.nl/WhereToBuy/index.cfm?country=19
Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden
Pagina: 1