Toon posts:

Alleen optie "branden" mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezers,

Ik heb net ff een msi 48x16x48 gekocht en ingebouwd. Alleen als ik wil branden geeft nero alleen de mogelijkheid branden. HOe kan ik zorgen dat ik ook kan testen?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Laten we eens beginnen met meer specs, pc, master/slave config en de versie van Nero die je gebruikt.. we zijn nl. niet helderziend :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
mhm, ik dacht laat ik gewoon gaan proberen te branden, zegt ie opeens, invalid block adres, waarna de lade open gaat, en als je op het knopje drukt doet ie nix, gereset, gaat wel weer open/dicht

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een asus a7v8x, 1600+ amd, CDRW slave, DVD master, Nero 5.5

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 20 december 2002 @ 14:40:
ik heb een asus a7v8x, 1600+ amd, CDRW slave, DVD master, Nero 5.5
Dan kan je beginnen om je CDRW master te hangen en je DVD slave, zorgen dat UDMA aan staat (welk os trouwens?)

Je kan je firmware van de brander updaten hoewel ik denk dat ie wel up to date is en je kan zeker ook even een update van nero downloaden, misschien dat je brander niet goed ondersteunt wordt.

edit:
http://www.nero.com/en/content/helptool/845.htm#o845

Tis idd een driverkwestie volgens bovenstaande url, due je kan het beste nero ff updaten denk ik, ps, tweede hit @ google ;)

[ Voor 17% gewijzigd door WhizzCat op 20-12-2002 14:54 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de oplossing.
Op de een of andere manier had ik exactlink aanstaan. TOen ik het uitzette deed alles het gewoon:D
Pagina: 1